{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

hvordan skal hans sidste levetid være? {{forumTopicSubject}}

freya skal aflives på onsdag.

*SE HANS PROFIL*
jeg giver op. har desværre ikke penge til at få ham rask, og han er højst sandsynligt uhelbredelig.

hvad kan jeg gøre for at få hans sidste levetid til at være god, hyggelig og kærlig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan skal hans sidste levetid være?
  • #1   16. jun 2008 Hvad er det han er uhelbredelig for?

Du vil aflive ham fordi du hører en fløjtelyd når han trækker vejret?

Er ikke helt med...

• #2   16. jun 2008 det hele står i hele hans profil...

men han har katteinfluenza, og det har sat sig til kronisk...

• #3   16. jun 2008 læs hele hans profil... der står hvad han fejler osv...

• #4   16. jun 2008 Okay, det er synd, men hvis beslutningen er taget og der ikke er mere at gøre for ham så synes jeg bare du skal hygge (endu mere) om ham.

Give ham god mad og en masse kærlighed...

• #5   16. jun 2008 jeg har desværre ikke økonomien til at prøve at få ham rask.

og hvis det har sat sig til kronisk, så er der ikke noget at gøre... ikke af hvad jeg ved...

• #6   16. jun 2008 Lad hans sidste tid være så normal som muligt, og hør så dyrlægen, om han ikke kan komme hjem til dig og aflive Freja, så han ikke skal stresses i sine sidste timer, men falde i søvn i sine vante, trygge omgivelser.

Bed dyrlægen om at give ham et prik i låret først til at falde i søvn på.

• #7   16. jun 2008 Det er jo trist, men godt at han bliver sparet for flyttestress, familiepleje og andet stress, og i stedet får nogle gode dage til slut. Jeg tror det bedste er, at hans dage er som de plejer .. og så lige med lidt ekstra af det, han holder mest af.
    pyha, det er sørgeligt smiley

• #9   16. jun 2008 Havde selv en med kronisk katte influenza... Han skulle have pille dagli resten af sine dage.. Vi valgte at aflive ham pga han fik det være og det var alt for stressene for ham at skulle give ham piller.. Vil lige sige at det var nærmest en kamp uden lige at skulle give ham piller. Han var skide klog... Kom vi det i maden spiste han det bare ikke, kom vi det i vandet drak han ikke, kom vi det ned i halsen på ham gemte han pillen og spyttede det ud når vi satte ham ned på gulvet. Det var sgu sværet til sidst at kæmpe med en stor han kat på knap 7 kg. Så vi valgte at han ikke skulle lide længer.

• #10   17. jun 2008 Jeg måtte give Luna fred for ca 3 uger siden, og da vi havde taget beslutningen, gik jeg ned og handlede rejer og andet godt ind, og så var der ellers dømt hygge hele aftenen! Vi nussede, kælede og spiste rejer til den store guldmedalje!
    Luna forstod jo ikke hvad der skete - hun var bare glad for al opmærksomheden og rejerne, men det hjalp mig meget!
    Jeg fik lov til at tage den afsked med hende som jeg ønskede!
    Og det er i sidste ende også det du skal! Hvis du vil fodre ham med rejer, eller hvad yndlings-spisen nu er, så gør det! Nus, kæl og put! Du skal gøre det, som du vil mene er den bedste afslutning! For lille-mandens og din egen skyld!

• #11   17. jun 2008 Øv, nu sidder jeg og får en klump i halsen smiley
    Håber ihvertfald han får en go sidste tid...

• #12   17. jun 2008 jeg har besluttet at køre ind til dyrlægen med ham. han elsker at køre i bil, og kan rigtig godt lide min dyrlæge. han er fuldstændig ligeglad med at blive stukket, prøver på at fange hånden, når dyrlægen fjerne den efter stikket, og det er hans måde at sige "bliv ved" på. han er så kælen og elsker alt berøring.

han startede med, her til morgen da jeg vågnede, at komme hen til mig og kravle ind under dynen og putte på min mave. der lå vi så lidt tid, og han bliver hygget godt om i dag. her er tændt op i kakkelovnen, da han elsker at her er ekstra varmt. lige nu ligger han ved siden af fjernsynet og halvsover.

det bliver hårdt, men jeg ved det er det rigtige... jeg regner ikke med at der bliver opfundet en mirakel-kur mod kronisk katteinfluenza i løbet af dagen...

Kommentér på:
hvordan skal hans sidste levetid være?

Annonce