6.040 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

min kat miaver hele tiden hjælp min kat miaver hele tiden hjælp

jeg har en maine coon kat og lige i øjeblikket miaver hen heeele tiden hvad er der galt han spiser og drikker som normalt men han er på noget nyt fodder pga. krystaller, og så har han fået vådefodder i samme mærke men det for han kun nogle gange. Men han står hele tiden i køkkenet op på køkkenbordet hvor hans vådefodder er og miaver som en sindsyg. Kan det være han vil ha det fodder eller hva er det med ham ? nogle der kan hjælpe eller har samme problem for han plejer slet ikke at miave så meget .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat miaver hele tiden hjælp
  • #1   24. jun 2008 ja han er. men det er konstant jeg er ved at blive sindsyg smiley jeg ved ikke hvad det er han vil ha. og når han bare ligger og hygger på sit tæppe miaver han os ??

• #2   24. jun 2008 hehe jeg havde samme problem, min Arthas var utrøstelig. Alt han manglede var en legekammerat. Er din indekat? i såfald vil han elske en legekammerat.

• #3   24. jun 2008 han har altid haft fodder ad libitum og han spiser bare når han har lyst men det er selvfølgelig målt op efter det han skal ha efter størrelse og vægt. men syntes bare det er nærmest som en pivende miaven og har undersøgt ham og han har ikke ondt nogle steder men han har tand køds betændelse men ved ikke om det kan være det? at tørkosten er for hård at spise og han kun vil ha vådefodder i øjeblikket *ARGH*

• #4   24. jun 2008 lider han stadig af krystaller i urinen?

• #5   24. jun 2008 altså han er igang med en kur hvor han får S/D og så her om en uge skal han på C/D ffor at få hans ph op. men nej han har ikke haft det siden han havde det første gang?

• #6   24. jun 2008 nåh okay, for det kan jo være smertefuldt for dem. Men hver gang han sætter sig derude og snakker, giver du ham så opmærksomhed hver gang?

• #7   24. jun 2008 Ja det syntes jeg at jeg gør men måske ikke nok? ved ikke helt om det bare er opmærksomhed eller om det er hans mad han brokker sig lidt over?

• #8   24. jun 2008 jeg vil bare sige, katten lærer LYNHURTIGT at den får opmærksomhed for en bestemt reaktion. Ikke ment at der måske ikke er noget med din, men den opfatter ganske stærkt, uhh når jeg gør sådan kommer mor og pusser om mig. Ligesom et barn gentager en handling når den kan se voksen fx griner af det. En kat er lumsk, man ved aldrig hvem der opdrager hvem:)

• #9   24. jun 2008 hehe nu når du siger det for når han miaver siger jeg nemlig en speciel lyd som kun arcki reagere på kan jo godt være at han bare vil ha den opmærksomhed ? ja katte er snu smiley

• #10   24. jun 2008 Hvor længe har du haft ham?

Hvis du har haft ham i lang tid, har han så altid mjavet meget, eller er det først begyndt for nylig?

Hvis du næsten lige har fået ham, kan det være årsagen. Jeg kan se, du har ham fra en opdrætter, og så er han vant til at være sammen med andre katte. Det er dem, han kalder på.

Det er de færreste katte, der har det bedst som alene-katte. De fleste har det bedst sammen med en anden kat - Maine Coon især.
    Af samme årsag sælger jeg ALDRIG en killing/kat, hvis den skal være alene-kat.

• #11   25. jun 2008 Min kat miaver også konstant.
    Måske vil den have opmærksomhed?
    sådan er det i hvertfald med min basse.

• #12   25. jun 2008 hej jeg har haft arcki i tre år og det er først nu han er begyndt at miave så meget og han har altid været alene kat. men det er mest når han er i køkkenet og han har altid sit mad stående fremme. jeg har haft siden killing og der har ellers aldrig været noget før nu. efter han har haft hans sygdom med krystaller?

• #13   25. jun 2008 måske få ham undersøgt af dyrelægen, så du ligesom ¨får sikkerhed for han ikke er skidt tilpas, derefter vil jeg nok overveje det med opmærksomhed, som vi snakkede om. Min ene har været ude i sele nogle gange, så ville hun gerne da det var dårligt vejr, og stod og pev foran døren, så¨måtte jeg jo finde andre måde at lave noget sjov til hende. Hun har ikk været ude siden, men hun ved at går hun hen til døren og miaver, ja ikk engag hen til døren men bare ud i gangen eller køkkenet som ender i gangen i ser lidt trist ud og miaver, jah så kommer mor med det samme. Og det er ikke fordi hun vil ud, for med det samme jeg kommer vil hun op og ligge i mine arme og nusse. sååå:) igen hvem opdager hvem . katten er snu

• #14   25. jun 2008 altså jeg skal ikke gøre mig til ekspert , men jeg har altid hørt at main coons altid har bedst af og have en legekammerat det er noget med racen og gøre . det ville jeg undersøge ihvertfald , men desuden så snakker main coons jo også rigtig meget jo smiler )

• #15   25. jun 2008 det er en rigtig god ide med en legekammerat også selvom du har haft ham i 3 år, for måske er det det han savner:)

• #16   26. jun 2008 Jeg har opdrættet Maine Coon i 21 år, og jeg har aldrig og vil aldrig sælge en killing som single-kat. Dertil ved jeg for meget om kattes adfærd og MCO'ens især.

Heldigvis er der MANGE MCO-opdrættere, der har samme holdning som jeg.

Kommentér på:
min kat miaver hele tiden hjælp

Annonce