Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte ved aftensbordet
  • #1   1. nov 2020 hvor er han dog høflig smiley og velopdragen smiley

mine tigger værre end de hunde vi har haft

• #2   1. nov 2020 Ja mine må gerne ligge på en stol, som din gør, men bordet er forbudt, når der er mad på det.
    Mine tikker ikke ved bordet, for de får ikke noget smiley De får så vådkost lige før jeg skal spise, men når jeg ordner rødt kød, så er de svære at holde væk, sidst blev de lukket ud i haven, så jeg kunne arbejde i ro

• #3   1. nov 2020 Han ligger fint dér Gustav smiley
    Tinka ligger også altid tæt ved os, når vi spiser. Hun tigger heller aldrig. Når jeg er færdig med at spise min aftensmad, så er det tid til lege... og det kan hun godt plage lidt om, men det er nu meget sødt, når hun sidder og "cykler" med forbenene ud i luften imens hun siger miau smiley

• #4   2. nov 2020 Vores tigger og bliver ofte sendt væk.

• #5   2. nov 2020 Elvis tigger!
    Han sætter sig simpelthen på bordkanten - altså et lillebitte hjørne og så helst så tæt på min tallerken så han næsten kan bide i gaflen smiley
    Han ved godt at det ikke ligefrem er et go, meeeen... så længe jeg ikke smider ham ned..

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 501 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #6   4. nov 2020 Jeg har altså også nogle, som kan finde på at tigge. Det er værst hvis de ser at der er rejer på bordet.
    Figaro er lidt udregnet, han lægger sig gerne øverst på min stol, og så ligger han ellers og prikker til mig med sin pote.
    Reagerer jeg ikke, ja så tager han hårdere metoder i brug, så du lige kan mærke neglespidsen også, når jeg vender mig for at se på ham, gnider han hovedet mod mig, og spiller så uskyldig, ja han er svær at overse smiley

• #7   4. nov 2020 Tøsen ligger på fodskamlen under hele vores aften måltid og hun tigger, rigtig meget endda.
    jeg har et billede af det, men kan ikke lige du de det nu smiley

Kommentér på:
Katte ved aftensbordet

Annonce