{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Glædelig 1. Søndag i advent {{forumTopicSubject}}

Vi ønsker jer alle en glædelig 1. Søndag i advent smiley

Herhjemme blev mislingerne forkælet med den første gave. Inde i gaven var en knitreboldt-pingvin med nissehue. Mine katte ELSKER knitrebolde smiley

Hvad fik jeres mislinger idag hvis de fik noget? smiley

De bedste hilsner fra hele LaLunaMoonligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædelig 1. Søndag i advent
  • #1   29. nov 2020 I vores sok hjemme var der en pose godbidder??
    Og i posen hos Land og fritid var der en æske godbidder og en pose tør fisk (som naboens katte fik)


  • #2   29. nov 2020 Nej.. de må pænt vente til 1. december, for så kan de åbne julekalender smiley

  • #3   29. nov 2020 Indi Bob fik en ny mus. Men det gør han alligevel også så tit smiley

  • #4   29. nov 2020 Beklager jeg er så kedelig at mine ingenting fik og de får heller ikke julekalender. Det er en og alene fordi de har tonsvis af legetøj som de ikke gider lege med, det eneste de gider er catnipposer og dem har de 6 af rundt omkring, så de mangler intet og hvis de bare får opmærksomhed, mad og kæl så er de godt tilfredse ?

  • #5   29. nov 2020 Indi-Bob får i øvrigt en gufkalender også. Han er så pisse forkælet, men han er heldigvis ikke fed (endnu) smiley

  • #6   29. nov 2020 Ih, hvor hyggeligt med advent gave Luna smiley
    ... og det er et super godt billede du har fået af dem alle tre - de smukke katte smiley <3 smiley
    Tinka får først gave juleaften, så hun må vente, - men gaven er købt smiley Fik handlet alle julegaver i fredags - tjek ved det smiley


  • #7   29. nov 2020 Ingen ting til kattene men Jeg håber i alle har haft en god dag smiley
    Jeg giver dem ikke gaver, fordi jeg hellere vil give kattene det jeg mener er bedst for dem, hver eneste dag året rundt smiley


  • #8   29. nov 2020 mine får også julegaver + alle de gaver de får hele året

    jeg begyndte dog at give dem adventsgaver for et par år siden
    og så har jeg nu for 2 gang haft julesok hængede i butikker. Første gang var i petwold
    men i år kunne sokken få lov til at hænge i Land og fritid. Det er meget sjovt at se hvad butikkerne finder ud af at komme i


  • #9   30. nov 2020 Nej, jeg er den onde, der hverken giver adventsgaver, julekalender eller andet. De får EN julegave til deling, og that's it.

    Så ond er jeg nemlig.

    De får kilovis af guf hver måned, og de har legetøj OVERALT. Så de må nøjes. smiley


  • #10   30. nov 2020 Jette: Man kan jo godt gøre begge dele. Indi Bob får ting året rundt, så at han får gaver i December er langt fra exceptionelt smiley

  • #11   30. nov 2020 Hippi mine får kun det nødvendige, altså en smugle legetøj som de sjældent leger med, det ender som regel hos min datter og hendes kat, de får slet ikke godbidder, Røde er for rund til den slags, så de får bare god mad som er Orijen og Ziwi Peak i deres foder forvirring, sjov for dem er haven, og det de ser gennem hegnet og de der simple baldrian/katnip stofposer som jeg køber på zooplus, og Mitti har sine regnbuebolte og det er hvad de behøver, så hvorfor købe andet smiley og det er ikke gaver men nødvendigheder smiley smiley

  • #12   30. nov 2020 Spændende at læse hvordan i forskellige gør.

    Håber ikke der er nogen der tror mine kun er forkælet her i julen.
    For de bliver forkælet hele året rundt. Men her i julen er gaverne bare pakket ind smiley


  • #13   30. nov 2020 Tak LiLot smiley

    Mine får ikke julegave i år. De skal nemlig være alene hjemme for første gang juleaften. Så ingen gave til dem.

    Jeg fik klaret ca halvdelen i fredags så jeg er lidt bagud i forhold til dig smiley


  • #14   30. nov 2020 Både Tinka og mine drenge ender altid med at få flere gaver juleaften end først planlagt smiley Med årene er det endt sådan, at alle gaverne gives dér.
    Da drengene var børn fik de også adventsgaver (og til start 24 pakker smiley ) , men med alderen blev det til én adventsgave 4. søndag i advent, fordi deres ønsker efterhånden blev så dyre, at det gav bedst mening. Senere blev det til, at hele gavepuljen blev gemt til d. 24.
    ... og så kom Tinka til for 2½ år siden, og den "gave-tradition" gælder så også for hende smiley

    Selvom drengene nu er voksne, og den ene bor med kæreste, så bliver de selvfølgelig alligevel forkælet. I lørdags gav jeg drengene og svigerdatter, en tur i biografen og på café. Havde også lige en lille pakke med... bare nogle lyskugler smiley som især svigerdatter blev glad for smiley Kan bare ikke lade være...

    Så jeg forstår fuldstændig glæden ved at give smiley


  • #15   30. nov 2020 Du lyder ligesom min mor LiLot.
    Hun forkæler også mig og mine søstre og hendes børnebørn. Hun elsker også bare at give og give.

    Da vi var små fik vi alle en pakke hver dag i december. Så det var 4 * 24 pakker.

    Det blev senere lavet om til 1 pakke hver advent og 1 den 24 december. Altså 5 pakker pr barn i stedet for.
    Så det var 20 pakker.
    Og når man så blev konfirmeret så sluttede adventsgaverne så fik man kun 1 om morgenen den 24 (og så selvfølgelig dem under træet)

    Jeg bliver 26 år i år og modsat mine søstre der alle har partner og børn så er jeg kun mig og mislingerne så jeg har igen i år hængt min julesok op hjemme hos mine forældre og håber der kommer noget i den den 24 om morgenen. Vi har en tradition mig og mine forældre om at jeg spiser morgenmad hos dem.

    Sidste år var der også gave til mig og alle år før det. Så jeg krydser fingre for at det ikke slutter ved 26 år smiley


  • #16   30. nov 2020 Ja, det lyder bekendt - også det med en ekstra gave d. 24 smiley

    Det lyder virkelig også hyggeligt med fælles morgenmad d. 24. hos dine forældre, og der kommer helt sikkert gave i julesokken til dig smiley


  • #17   1. dec 2020 Det håber jeg smiley

  • #18   1. dec 2020 Li Lot ikke en gang mine børnebørn får pakkekalender eller om søndagen smiley smiley som jeg sagde til mine børn da de var små, hvis de skulle have kalender pakker, så blev julegaverne altså mindre, for jeg fik ikke ekstra penge til jul smiley ok deres gaver var så købt længe før jul, men det var jo for at pengene skulle slå til, og børnebørnene får nok endda, og så får de gode gaver til jul, og de 2 yngste og min søn fylder år i julen og nytåret.
    Da min søn var barn, havde vi en fast tardision på hans fødselsdag, når alle andre var til julefrokost, så gik vi i biografen og så årets nye Disney film og så en tur på Mac D, det var kun den ene dag om året vi gjorde det og de var glade smiley vi gik der ind, fra området ved Skejbysygehus og til midtbyen, for så var der også til is på Mac D smiley


  • #19   1. dec 2020 Ja, der kan være rigeligt at bruge pengene på Jette - og med december-fødselsdage i familien, så må det være en særlig kunst, at få det til at gå op i en højere enhed smiley
    Forstår dine prioriteringer smiley


Kommentér på:
Glædelig 1. Søndag i advent

Annonce