Forfærdeligt! LÆS . {{forumTopicSubject}}
hej alle katte elskere..
jeg var ude for noget forfærdeligt idag, og jeg blir simpelthen nødt til at komme ud med det, så undskyld evt stavefejl m.m..
Min kæreste og jeg, var hjemme hos mig og pakke, da vi skal på ferie i morgen tidlig.. På vej hjem til ham, ser jeg noget rødt på hovedvejen.. Da vi kører fobi ser jeg til min store fordærdelse at det er en kat.! Jeg beder min kæretse om at køre ind til siden, <b>med det samme!</b>
Jeg åbner døren, og spurter ud af bilen, løber alt hvad jeg kan hen til katten for at se om den er død... Det var den så heldigvis..Jeg blev batre så ked af det!
Det eneste blod der var, var lidt fra munden.. Så forhåbentlig har den ikke lidt.. Men at folk bare køre dyret ned, UDEN at stoppe for at se om det er dødt, pg lægge det ind til siden..!
jeg forstår ikke folk!
for mig, som er den største katte elsker, var det en fordærdelig oplevelse......
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
nej, det håber jeg i hvertfald ikke den har.. men den var bare helt stiv, og vendte det hvide ud af øjnene .. - Ja, fatter ikke folk kan få sig selv til bare at køre videre..
Jo tak
sep 2007
Ja men den kan højst have ligget nogle timer, for vi var kørt forbi det samme sted nogle timer før, og der var den der ikke..
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 4 Svar: 157
Jeg ved godt, at mange mennesker nok ikke tænker sådan, når de kører forbi en død kat på vejen, men jeg tænker det hver gang, og hvis jeg kan, så handler jeg på det.
Heldigvis har vi kun indekatte...
sep 2007
Jeg lagde også den mis ind til siden, så den lå på græsset..
Jeg har selv været med min kæreste ude og hente hans gamle kat, nærmest splattet på vejen :S
Forfærdeligt! LÆS .