620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

HJÆLP! Hvad skal vi gøre? HJÆLP! Hvad skal vi gøre?

Torsdag i sidste uge var vi til dyrlæge med vores to hankillinger, desværre fik vi dem ikke med hjem igen. De havde fået brok (3uger gamle).

Nu er det at de to hunkillinger der er tilbage også er ved at få det. Dyrlægen siger at det ikke gør ondt på dem så længe de ikke får fast føde. Jeg er bange for at så snart de begynder at få normal mad, at de så vil komme til at lide.
Jeg ved ikke hvad vi skal stille op, var så hårdt ikke at få de to andre med hjem igen.
Det er helt almendelige huskatte og de sødeste små væsner som er begyndt at gå på opdagelse i huset.

Hvor længe skal vi lade dem gå inden de kan blive opereret for det og nogen der har erfaringer med disse operationer. det er lyskenbrok de har også det de andre to havde. Det vil faktisk sige at det er hele kuldet der har haft det..

Snøft, er virkelig bange for at de kommer til at lide skal de bare ikke, men på samme tid vil jeg heller ikk miste dem......

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Hvad skal vi gøre?
  • #1   14. jul 2008 De er kun 3½ uge gamle..
    Og ja, hele kuldet det er ret vildt.. Forstår det bare ikke... Burde ikke kunne lade sig gøre

• #2   14. jul 2008 Christina, er du helt, helt sikker på, at dyrlægen ikke sagde navlebrok eller bare brok?
    Hvor sidder den bule (brok) helt nøjagtig, de har?

Er det nemlig navlebrok, som er meget mere almindelig end de andre brokformer, kan de nemlig godt leve med det, og spise normalt, til de er gamle nok til at blive opererede for det. Det kan så gøres samtidig med, at de bliver neutraliserede, og det kan ske, når de er ca. 12 uger gamle.

• #3   15. jul 2008 Det er IKKE navlebrok de har.. Dyrlægen har selv sagt det er det andet også derfor de to andre blev aflivet..:!!!! Han havde ikke set et tilfælde at det hos så små killinger før....

Kommentér på:
HJÆLP! Hvad skal vi gøre?

Annonce