{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

HJÆLP! hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

hej smiley håber i har en god ide til, hvad jeg skal gøre smiley
Jeg/vi har en kat, men den er ved at blive en vildkat, for den er næsten aldrig hjemme, og når den endelig er, gider den ikke snakke med os, den vil bare ud lige med det samme igen! den spiser heller ikke noget.
Vi har en mistanke om, at det er vores nabo, som har taget den til sig, men vi har sprugt dem, og de siger, at de ikke tager den ind, men at den tit kommer når han er ude og ryge. Sidste sommer løb den også bare ind i deres hus, og sov der ;( men nu siger de, at de ikke lukker den ind. Men det tror jeg ikk helt på! for en kat kan da ikk bare leve af mus og det de selv kan finde i naturen vel? og de vil da slet ikke gøre det, hvis de har mulighed for kattemad vel?
Jeg har sagt til min mor, at jeg synes, at vil skal prøve at holde den inde i bare en uge, men hun syntes det ville være synd for den, for hun mener, at nu når den har været van til at være ude, ville det være synd for den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! hvad skal jeg gøre?
  • #1   17. jun 2010 ja, det er rigtigt træls Maria, men sådan gør katte engang imellem, finder en ny familie. Da jeg var barn havde jeg en kat der flyttede op i den anden ende af vejen. Men det er blandt een af ulemperne ved at have en udekat, man ved aldrig helt hvor den er og om den kommer hjem igen. Men trøst dig med at den i hvert fald ikke er kørt over. Jeg vil anbefale dig at få en indekat næste gang du skal have kat og få den kastreret, så får du en meget harmonisk kat, der hele tiden er der.
    Det vil bestemt blive svært at vænne den fra at ville ud, især på denne årstid.


  • #2   17. jun 2010 Der er flere måder at holde katten hjemme på - hold den inde eller hegn haven ind, så den kan komme ud men alligvel blive hjemme.

  • #3   17. jun 2010 vores katte synes det er vild hygge at ligge i naboen sofa, han fodrer dem aldrig, så de kan altså godt finde på det selv om der ikke er mad..

  • #4   17. jun 2010 mange tak for jeres råd smiley jeg må vel bare leve med det smiley og håbe på, at jeg kan få overtalt min mor og far til en hund smiley

  • #5   17. jun 2010 En kat bliver mere hjemme og er langt mere social, hvis den bliver neutraliseret. Der findes også katte der er mere sociale og kælne end andre, hvis man køber en bestemt race som er meget kælen, social og fra en god opdrætter, så kan man også være lidt mere sikker på, at man får en kat som har lyst til at være sammen med en.

Kommentér på:
HJÆLP! hvad skal jeg gøre?

Annonce