4.965 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

brug for et godt råd til dør net brug for et godt råd til dør net

hjælp,

vi vil gerne kunne åbne dørene ud til uden af vores kate kommer ud, de har en stor løbegår, men da det jo er varmt og der bliver varmt inde i huset, vil vi gerne kunne lufte ud, uden af kattene kommer ud,

vi havde tænkt os af lave en ramme til døren , men flugenet holder jo næppe rat længe hvis kattene sætter neglene i eller kradser på det

og vi syntes voiler net virker lidt for fængsels aktigt af kikke på

er der nogle der har nogle godr rår eller har erfaring med noget i den ratning, ville vi blive meget glade

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brug for et godt råd til dør net
  • #1   15. jul 2008 katja - vi har forsøgt os med fluenet i vores vindue og hun sætter alverdens pris på at ligge der bag og føle sig sikker og nyde vinden og vejret. Så det kan sagtens holde katten væk. (:

• #2   15. jul 2008 det er bare det af de er vant til af være ude nogle og hvis de hænger i det så går det jo i stykker

grunden til af vi vil forsøge af holde dem inde er

vi midatet picasso i juni kørt ned af en bil

gismo blev vær i flere dage og kom hjem i dag med et stort gnavsår fordi halsbåndet var under forbenet

så nu syntes vi vi har haft ulykker nnok og har ikke lyst til af midste flere katte fordi de rander løs

og så er det jeg er bange for han lige kære alle sine fine klør igennem nettet og vupti så er han ude. eller er jeg bare for pylleret nu.....

• #3   15. jul 2008 katja - jeg vil sige det sådan at hvis i jo spænder det ordenltig op, og laver det fra ende til anden er det forsøget værd. Jeg var også nervøs, men hun syntes bare det et privilegium at ligge der.

• #4   15. jul 2008 prøv at kig på fluenet.dk, jeg har lige fået lavet 2 vinduer fra dem og det er KANON!!! de laver også døre.

• #5   15. jul 2008 christine - genialt !

• #6   15. jul 2008 Man kan sommetider finde færdiglavet trådnet til døre og vinduer i ALDI. De er på sådan nogle folde ud rammer, som kan klappes sammen så de ikke fylder noget.
    Jeg skal ud og købe nogen selv, de er virkelig smarte.

Kommentér på:
brug for et godt råd til dør net

Annonce