{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædelig 3. Søndag i advent :D
  • #1   13. dec 2020 Jeg holdt fødselsdag for familien igår. Og jeg fik de monster dyre chip-skåle jeg havde ønsket mig smiley

    Så herhjemme er vi gået i træningsmode smiley
    Glæder mig til de er kørt helt ind smiley


    profilbillede
  • #2   13. dec 2020 Tillykke smiley

    Jeg har hentet juletræ sammen med min datter og hendes 2 piger, vi spiste til frokost her, for det er tæt her på vi henter træet, og vi fik handlet det meste til juleaften, for jeg havde fået et 20% skrab smiley så de få ting var nok for pigerne, ja den store var ikke med nede at handle, det hader hun, men den lille er jo stadig tvunget til det, og hun syntes det er træls, særligt fordi hun ikke må rende rundet selv smiley men hun klarede sig ok, hun hjalp med at stable varerne i vognen, ikke helt nemt, når man helst vil have tingene på lange rækker smiley og så hjalp hun med, at få varerne op på båndet.


  • #3   13. dec 2020 Det lyder hyggeligt smiley

  • #4   13. dec 2020 jeg har taget en afslapper dag i dag, hårdt tiltrængt smiley
    men har da også fået pakket de sidste julegaver ind
    mangler dog lige kattenes baldrianpuder

    i næste weekend skal juletræet hentes
    har fundet det. men trækker det gerne til den sidste weekend inden jul, det skal først ind d 22 og pyntes d 23. Og det må gerne have været frost inden det skal saves i

    på tirsdag står den på opgaven at koge kj
    og juleslikken bliver også lavet i løbet af næste uge
    og så kan julen bare komme an, for så er jeg klar smiley smiley

    så i dag kunne jeg så godt tillade mig at slappe mere af smiley smiley og hygge med kattene
    så det blev til en julefilm på tv og lidt slik smiley


  • #5   13. dec 2020 Puha Anja du har da planlagt smiley

    Dejligt med en afslapperdag smiley


  • #6   13. dec 2020 vi har alle brug for en afslapper dag smiley

    her i huset er jeg fru jul smiley


  • #7   13. dec 2020 Ja jeg fik ryddet op i lejligheden men ud over det har jeg også bare slappet af idag smiley

  • #8   13. dec 2020 Hyggelig tråd med dejligt billede af Blue og adventsgaven smiley

    Tillykke Luna, og sikke nogle dejlige skåle. Det er helt perfekt, og kattene ser ud til at være gået i skarp træning smiley

    Kan se at der er godt gang i juleforberedelser og julehygge - også hos jer andre - det samme her.
    Alle julearrangementer er aflyst, men jeg skal have mine sønner og svigerdatter næste weekend, til hjemmebagte gærklejner/norske klejner. Det er en tradition den sidste weekend inden jul. Vi plejer dog at være mange flere, men ikke i år.

    I juledagene er det også "kun" os - mine sønner, svigerdatter og jeg. Glæder mig til det hele smiley

    Her i weekenden har jeg pudset vinduer og ordnet brusenichen helt i bund - så den er som ny smiley
    Igår lavede jeg frikadeller til julefrokost-dagene. Dejligt at vide de ligger i fryseren. Jeg fik også lavet brændte mandler og idag har jeg lavet salte mandler - Nøj de er gode smiley Der er bagt brunkager, pebernødder og dej til Håkonskager og florentiner m. tranebær/chokolade/mandler ligger klar i fryseren til at blive bagt igen lige inden weekenden. Bare en plade af hver. Første hold ér spist smiley

    Har også fået pakket lidt gaver ind her i weekenden... Tinka elsker at være med.. he he. Hun har også fået en børste-tur i haven idag - vejret var perfekt til det.

    I løbet af ugen skal jeg så lige have lavet marcipan-konfekt og havregrynskugler smiley

    Juletræet bliver pyntet en aften sidst på ugen...

    Ja - og arbejde skal jeg også, og der er travlt i øjeblikket.


  • #9   13. dec 2020 Hold da op LiLot hvor får du meget fra hånden. Jeg bliver helt træt bare at læse om det.
    Men det lyder nu mega hyggeligt med alle de planer du har.

    Træls Corona lige sætter lidt en stopper for mængden af mennesker til jeres tradition.
    Jeg går glip af en julefrokost den 28 men ellers må jeg indrømme at Corona indtil videre ikke rigtig kommer til at ramme nogen af vores julearrangementer, da julen for os typisk bare er at hygge med det nærmeste familie i hjemmelige rammer smiley

    Håber det alligevel bliver hyggeligt for jer.
    Mon du får juleferie her den 18 så der bliver ekstra tid til alt den hygge? smiley

    Og ja selvfølgelig vil Tinka være med gil at pakke ind. Jeg pakker mest ind ved mine forældre. Kattene er simpelthen til "for meget hjælp" eller mangel på samme smiley


  • #10   13. dec 2020 corona rammer ikke min jul
    vi sidder nemlig i forvejen kun mine forældre og jeg
    der er ingen af os som har lyst til andet end bare vores lille hyggelige juleaften.
    så den må være som vi plejer


  • #11   13. dec 2020 Ja med tre katte ville jeg heller ikke pakke gaver ind, men hun sidder nu pænt på en stol og kigger med STORE øjne he he, specielt når båndet bliver krøllet med saksen til sidst smiley

    Jeg har ferie fra 22/12 - så der bliver dejligt meget tid til julehyggen både i weekenden og i dagene inden juleaften smiley

    Går du til juleferie d. 18/12 Luna?


  • #12   14. dec 2020 Hun lyder som en meget velopdragen kat hende Tinka. Mine overfalder total gavebåndet smiley

    Dejligt med ferie fra den 22. smiley

    Jeg syntes ikke det var min tur til at holde ferie så jeg skulle have arbejdet alle dage undtagen den 24 og 31. Men pludselig var vi for mange folk så jeg kastede mig med det samme over muligheden for ferie.
    Så jeg går på ferie den 18 og skal så arbejde den 30 som den eneste dag i ferien. Føler mig enormt heldig smiley


  • #13   14. dec 2020 Det lyder dejligt Luna - plads til masser af julehygge smiley

    Øøh velopdragen kan man vist ikke kalde Tinka, men hun elsker opmærksomhed og jeg tror at hun er overbevist om, at gave indpakningen sker for at underholde hende... lige som så meget andet jeg gør for hendes skyld smiley Hun er nok lidt forkælet smiley


  • #14   14. dec 2020 Her ligger den "velopdragne" Tinka så midt på spisebordet i stuen... Hun har glemt hun ikke må - og jeg må have "glemt" at minde hende om det smiley

    profilbillede
  • #15   14. dec 2020 Tinka skulle da bare lige vise at hun var større end nissen smiley smiley smiley smiley

  • #16   14. dec 2020 Åhh Li Lot. Hun er fandme bare dejlig hende Tinka smiley

  • #17   14. dec 2020 Det har du nok ret i Anja smiley og ja Luna - hun er bare dejlig smiley

Kommentér på:
Glædelig 3. Søndag i advent :D

Annonce