{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Gemmer sig {{forumTopicSubject}}

Så har jeg fået min killing hjem. Det gik rigtig godt, han sov hele vejen. Da vi kom hjem rendte han mig hvor end jeg gik og strøg sig op af mine ben heletiden. sad med mig i sofaen og det var rigtig hyggeligt. Han vil dog ikke lege, men det er også første dag han er her og er nok træt. Han pev slet ikke i nat men har siddet og kigget ud af vinduet inde i min stue og sovet der også. Her i dag gemmer han sig, han har været inde under sofaen hele dagen og vil bare ikke ud. han virker meget sky. så jeg lader ham være og prsser ham ikke til noget, hvis han vil ud må han selv kommer. Er dette normalt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gemmer sig
Kommentér på:
Gemmer sig

Annonce