{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Bør jeg være nervøs? (Drægtig kat) {{forumTopicSubject}}

Mille er nu på dag 66 og det ser ikke ud til at der kommer killinger foreløbigt .. Hun blev sidst parret d. 15 maj, men kan de have gjort det en ekstra gang i smug?
Eller er det meget normalt de går sådan over tid første gang?
Det kan godt være det bare er mig der pylrer, men er ved at blive en smule nervøs for min lille missepige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bør jeg være nervøs? (Drægtig kat)
  • #1   20. jul 2008 Så vidt jeg har forstået, så kan en drægtig hunkat komme helt op på 71 dage, så der er tid endnu smiley

  • #2   20. jul 2008 Katte føder ikke nødvendigvis lige på dagen. Normalen ligger inden for 62-70 dage ved katte, så slap du bare af og nyd din drægtige kat lidt endnu.
    Det er også meget forskelligt hvordan folk beregner det. De fleste starter fra dagen efter 1. parring som dag 1.

    Jeg har en pige der konsekvent går 70 dage og det samme gør hendes mor.

    Så længe din kat trives og hygger sig, og der intet flåd er bagfra skal du bare slappe helt af. Så skal killingerne nok komme når de er klar til det smiley


  • #3   20. jul 2008 Hej Sandra

    så længe din hunkat har det godt og spiser og drikke, så skulle alt være okay - og at der er rent og pænt bagtil

    alt held og lykke

    PS husk lige og fortæl om din fødsel og killinger når de er komme til Verden

    Hilsen Heidi


  • #4   20. jul 2008 Mange tak for alle svarene smiley
    Så er det nok bare mig der pylrer for meget omkring min lille pige *S*

    Con Meo *8 skønne birmakillinger sælges snart *
    Bare rolig, I slipper bestemt ikke for mig til den tid *GG*


Kommentér på:
Bør jeg være nervøs? (Drægtig kat)

Annonce