1.386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Dyreportal.dk misbruger vores annoncer Dyreportal.dk misbruger vores annoncer

Har kattegalleri.Dk mon også samarbejde med Dyreportal.dk.
De huggede 5 af mine annoncer fra 3 forskellige sider og postede det som var det deres egne så de kan lokke 299 kr ud af folk..
Check lige om de også bruger jeres imod jeres vilje

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyreportal.dk misbruger vores annoncer
  • Rikke J
    Rikke J Tilmeldt:
    okt 2019

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 4
    #1   11. jan 2021 Jeg har skrevet til supporten for at spørge om dette, da dyreportal har taget to af mine annoncer uden mit skriftlige samtykke

• #2   11. jan 2021 Dba og guloggratis er gået ind i sagen og se er ikke imponeret over at være inddraget i det scam og tager skarpt afstand.
    Har sendt pm til admin herind.

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 494 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #3   11. jan 2021 Nu er det vel let nok for andre at kopiere billeder fra salgssteder, mon ikke I burde lave en henvendelse til dyreportalen, da det jo åbenbart er der problemet ligger? smiley

• Rikke J
    Rikke J Tilmeldt:
    okt 2019

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 4
    #4   11. jan 2021 Det har vi gjort, og de mener, det er helt okay, at stjæle andres billeder og tekst. Sågar fjerne noget af teksten, så folk skal betale for at få adgang til kontaktoplysninger.
    De er kyskolde.

Der ophavsrettigheder på alle billeder og forfattet tekst, der ligges ud. De skal have skriftligt samtykke, eller som minimum linke til ophavet - hvilket de ikke har gjort. De må heller ikke ændre i tekst - hvilket de har gjort.
    Juridisk holder den ikke.

• #5   11. jan 2021 Har haft lang snak med dem de påstår der er samarbejde med dem de hugger annoncer fra så de godt må.
    Dba og guloggratis tager skarpt afstand fra det.
    Har i givet dem tilladelse til at bruge annoncer herfra

• #6   11. jan 2021 Jeg måtte jo lige se, hvad dyreportal var for noget. Frækt af dem at de lukrerer på andres annoncer, men det, der forarger mig mest er dette udsagn:
    "Hos dyreportal er du altså i trygge hænder fra start til slut, og du vil være sikker på at dit kæledyr bliver formidlet videre til rette vedkommende". smiley
    For det første har sælger vist ikke bedt om at være dyreportals "trygge hænder", for det andet kan udsagnet misforstås, så det kan give en falsk tryghed for naive sælgere(s dyr).

• Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 1
    #7   13. jan 2021 Det er hamrende ulovligt at stjæle original materiale og videresælge det - hvis i finder jeres egne opslag så ville jeg anbefale at sende Dyreportalen en opkrævning. Der er skabelon til faktura i linket nedenunder - hvis de gerne vil have materialet, så må de også betale for det.

https://www.juf.dk/kopieret-tekst-billeder-saadan-goer-du/

• #8   13. jan 2021 Lige pt er siden ude af drift. Gad vide om det er jeres protester og klager, der har virket? smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #9   14. jan 2021 dyreportal.dk er ikke ude af drift, det er den hvis man kopierer teksten med et punktum til sidst som Tzari har skrevet, .. jeg gjorde det selv og opdagede at der var et punktum til sidst. smiley

• #10   14. jan 2021 Janne - jeg googlede bare, og fik at vide igår at der var en fejl 500, når jeg forsøgte at gå fra google og ind på hjemmesiden - men kan godt se at den er oppe at køre fint nu smiley

• Natti C
    Natti C Tilmeldt:
    apr 2021

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #11   27. apr 2021 heyye jeg kommer at politianmeld dem for svindel og også give dem en lussing hos https://dk.trustpilot.com/ samt lige en brev i postkassen hos forbruger styrelsen

Dette firma er svindel og deres adresse eksempel deres Mail @ Jura
    temmelige rodet ude på Google 'Mange adresser forslag .
    Her kommer noget vi har Undersøgt ...
    At der findes ikke en korrekt tilknytte Adresse ,som officielt eksisterer på denne Portal . ved navn .
    Så Hvem er det man støtter i denne indtægt !!
    Det kan i andre også gøre .

Deres popularitet har sneet sig ind på FB og dem har vi også informeret at de er svindel

Kommentér på:
Dyreportal.dk misbruger vores annoncer

Annonce