539 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kold tyrker - hvor længe kold tyrker - hvor længe

Ja som jeg har skrevet før så har vi problemer med at få Cala til at spise tørfoder. Vi har nu besluttet at give en kold tyrker. Der er gået lidt over en dag nu og vi har endnu ikke regisreret at hun har spist. Hvor lang tid må der gå?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kold tyrker - hvor længe
  • #1   21. jul 2008 jeg har gjort det samme med mine og der gik næsten 3 dage det var synd men nødvendingt

• #2   21. jul 2008 Uha en kold tyrker til katte giver ofte bagslag. Katte må ikke undvære foder i ret lang tid, før det går ud over de indre organer. Katte kan gå i total sultestrejke og simpelthen dø. Jo mindre mad - jo mindre sult.

Hvad slags tørfoder er det?

Jeg ville hellere bløde tørfoderet op med lunkent vand (afkølet kogt vand), og så blande de vådfoder i som den vil spise. Derefter ville jeg så gradvist trappe katten ud af sit "misbrug", ved at øge mængden af tørfoder/ikke bløde det så meget op. 1 uge til 14 dage

• #3   21. jul 2008 Jeg kunne godt nok aldrig finde på at lade katte gå uden mad i flere dage - ja, jeg ved godt, at der er adgang til tørfoder, men hvis nu de virkelig ikke kan lide det, så skal de da heller ikke æde det.

• #4   21. jul 2008 Jeg kunne nu heller aldrig finde på at tvinge mine katte til at spise noget, de ikke vil ha'. Ligesom jeg heller aldrig ville tvinge børn til at spise noget, de bare ikke vil ha'.
    Hvad med at prøve med noget andet tørfoder i stedet for.

• #5   21. jul 2008 Jeg har prøvet en masse tørfoder. Jeg har ikke bare holdt mig til et. Jeg har prøvet div. killingefoder, og så købte jeg også det tørfoder til kræsne katte fra RC - men intet ville hun spise. Hun vil KUN have vådfoder - og hendes bæer er altså blevet ret bløde af det og så lugter det ikke specielt godt. Og det der irritere os lidt er at når vi selv spiser kravler hun op af vores ben (ja så vi får kradsemærker), dette var også før vi prøvede den "kolde tyrker"

• #6   21. jul 2008 for mischa´s vedkomne ville hun slet ikke have tørkost hun slikkede kun saften af vådfoder og så var det det så jeg ville ikke sige jeg tog maden fra hende men at hun nærmest gjorde det selv smiley

• #7   21. jul 2008 Der må under alle omstændigheder ikke gå mere end 3 dage - så begynder hun at få fedtlever.
    Jeg ville ikke turde tage den kamp.

Kommentér på:
kold tyrker - hvor længe

Annonce