Lidt af vært , historie og nye billede Lidt af vært , historie og nye billede
Godaften .
Jeg har taget mange nye billeder fra idag - kig dem! =D og giv da lig' enlille kommentar og en bedømmelse
Idag var jeg inde med Sofus' .. det går aldrig godt, jeg spiste is .. jo - Sofus ville også ha is . så lige pludselig da jeg så fjernsyn - troede Sofus sov .. det gjorde den ik' den slikkede og BED i min is =/, hvor lang til den havde gjort det .. ved jeg ik' men fik et billede - er også ved Sofus profil! .. så skulle jeg ud med Sofus , og så ik' Sofus blev bange for Molly - vores hund - og løb en i busk! og det var ved at trække om til torden vejr / det små regnede og bulrede i det fjerne .. busken var ret stor .. men jeg kravlede derind , jo sofus miavede derinde , menmen .. den gik længere ind .. og det skal lige siges at der vidst bor nogle bier derinde .. :S, - je gfik fat i sofus , og kravlede ud igen med jord i håvedet - og en dårlig bonus - et par bistik .. men jaja , hvad gør man ikø for katten .. lige som når en kat miaver oppe i et træ ' jeg kan ik komme ned ' , så går man hen efter en stige , og katten er væk ;9 - jo det har jeg også prøvet mange gange med Sofus =P, andre der har sjove historier? =)
Stem også lige i mine Udfordringer .. er sørgeligt bagud ='/.
M.V.H Linea s.
aug 2004
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 129 Svar: 547
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 16
Lidt af vært , historie og nye billede