{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bengaler
  • #1   26. jul 2008 Start event. med at købe en pensioneret opdrætskat... De er god kvalitet men ikke dyre. Jeg ved nogle voksne bengaler søger nyt hjem hos Trollspotting bengaler.

• #2   26. jul 2008 Det er altid bedst at starte med en kæle kat til udstilling...

• #3   26. jul 2008 Hvis du vil have en ordentlig bengal til udstilling eller opdræt skal du regne med en pris fra 8000 og op a, jeg har selv købt min i Sverige og regner med den næste bliver fra England smiley

• #4   26. jul 2008 OK, men hvad vil min egen kat Mickey på 2 år sige til en voksen kat, det gik fint med vores lille killing, men en voksen..

• #5   26. jul 2008 Glemte at skrive at jeg bestemt syntes du skal være opmærksom på at købe hos en ordentlig opdrætter, det vil du være mest tilfreds med i længden, så vil man også altid kunne få kvalifiseret hjælp, så hellere give lidt mere for katten for der vil altid komme en masse spørgsmål når man er ejer af en bengal smiley

• #6   26. jul 2008 Hvad din egen kat vil siger er svæt, da det kan være meget forskellig fra kat til kat....Jeg vil råde dig til at kikke på forskellige hjemmesider både her hjemme og i udlandet, da bengaler er meget forskellige i farven og mønster, finde ud af hvad du bryder dig om...Selv er jeg mest til de gyldne farver som min egen Ami, tag et kik på min hjemmeside smiley

• #7   26. jul 2008 i annoncerne er der vidst nogen fra sverige der er ved at sælge bengaler katte.. Der kunne du prøve at kigge eller snakke med ejeren af kattene smiley

Kommentér på:
Bengaler

Annonce