Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppe middel..
  • #1   28. jul 2008 hvis katten er over 12 uger kan alle mærker vist bruges. Jeg vil anbefale at du ikke bruger frontline, da lopperne er begyndt at blive imune overfor dette mærke. Men ellers vil jeg altid anbefale pipetter (jeg har selv 2 forskllig slags liggende som begge virker fint så jeg tror at mærket er ligegyldig, men bare køb det i en dyrebutik eller ved dyrelægen)

• Ditte F
    Ditte F Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 53
    #2   28. jul 2008
    Her virker frontline da upåklageligt?

• #4   28. jul 2008 killingerne er kun 10 uger.. men moderen skal også have..

• #5   28. jul 2008 Husk at behandle kattens omgivelser også mod lopper. Her bruger jeg med god effekt 810 spray. Den kan bla. købes i Specialbutikken (tidl. BP depot) og i Maxi-Zoo, men apoteket kan også skaffe den.

Det virker i op til 7 uger og dræber alt kryb fra lopper, myrer, edderkopper osv. Meget effektivt, pletter ikke og må bruges indendørs.

• #6   28. jul 2008 ødelægger den spray ikk møbler osv?? og hvad koster såen en?

• #7   30. jul 2008 Nej det ødelægger ikke møblerne ej heller tapetet, men man kan jo prøve at sprøjte på et ikke synligt sted først.

(link fjernet)

Det kan umiddelbart synes dyrt men det er utrolig drøjt i brugen og skal blot sprøjtes her og der. Dog sprøjter jeg grundigt under sofahynder og i revnerne. Jeg har et hus på knapt 200m2 og der har jeg ca. brugt 1/4 flaske til hele huset og har kun sprøjtet 1 gang mod lopper og har ikke haft nogen i over 4 år selvom jeg også har hunde der ofte er i kontakt med andre hunde.

• #8   20. okt 2008 Hej

Min hund og kat har jeg lige fundet lopper på igen, min hund har meget loppe allegi og har været på piller i snart 3. mdr. Og de begge er på frontline hver 14.dag fordi det er meget slemt for tiden. Men alligevel fandet jeg 2-3 lopper på både hunden og katten i går, som ikke var påvirket.

Så tror på at nogen lopper bliver imune på det tidspunkt. Dyrlægen siger så at jeg skal komme forbi i morgen og købe noget andet de har. Men hvad kan man ellers gøre? Jeg støvsuger og vasker alt hele tiden for at have så rent et hjem som muligt. Når min hund har så stor loppe allegi.

Vh Louise

Kommentér på:
Loppe middel..

Annonce