774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp. Kat Vs. Varme Hjælp. Kat Vs. Varme

Hejsa KG

Har en dejlig maincoon killing, og da vi på i en lejlighed på anden sal, er ved nød til at have vinduer til at stå åbne i denne varme.

Vi prøvede forsigtigt i starten med at have et vindue åbent, for at se om hun ville ud, men det var der ingen tegn på. Efter en måneds tid med vinduer åbne, vågne jeg en tidlig mprgen til kattejammer. smiley jeg hopper op af sengen og søger mod lyden. Og Nadena sidder oppe på tagryggen, så hængende så langt ude af vinduet jeg kunne prøvede jeg ihærdigt at lokke hende til mig. Efter 10 min var hun inde, kold og våd smiley

Efter denne episode har hun været i et bryggers når der har været vinduer åbne.

Men med den varme vi har haft de sidste dage har vi ikke kunne onde hende at hun skulle sidde i et lille varmt rum.

Men nu har hun igen været på udflugt, har lige hentet hende op fra underboens altan, ret pinligt at skulle ringe på klokken 01:30 om natten fordi ens kat sidder nede hos dem smiley

Ved ikke lige hvad jeg skal stille op...

Hjælp os..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp. Kat Vs. Varme
  • #2   29. jul 2008 ja gitteret er meget stærkt. mine forældre havde også dissen og de havde en pæn tung kat hehe og selvom han prøvede at øddelægge den af kunne han ikke. så det ville jeg i hvert fald købe hvis jeg var dig. tænk hvis din mis faldt hel ned eller sån

• #3   29. jul 2008 (link fjernet) sælger også disse sikkerhedsnet som vil være langt billigere for Jer at investere I fremfor at finde en killing der ligger på jorden med brækkede lemmer eller i værste fald dør hvis den falder ud.

Kommentér på:
Hjælp. Kat Vs. Varme

Annonce