{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Ny killing {{forumTopicSubject}}

Så fik vi endelig det lille vidunder hjem, en lille solid tortie maine coon trold ved navn Thuja...-Og hvor er hun dejlig... Har fulgt hende helt siden hun var 10 dage gammel og har været ude og se hende en gang om ugen. Hun var den mest rolige, stabile og klart mest kælne og desuden så klikkede det bare, -det skulle være hende.

Nu er hun så hjemme og sammenføringen gik faktisk rimelig godt, de store er søde ved hende dog har de ikke taget hende helt til sig endnu men nu er det jo også først 3. dagen.

Nu er mit problem bare at hun tilbringer klart det meste af tiden under sofaen eller sengen og ikke er til at kalde ud, kun lokkes med legetøj og det er også svært. Hun er sky og bange for os, høje lyde, larm osv. Kan tage hende op men hun bryder sig ikke om det som hun gjorde før vi fik hende og når jeg sætter hende ned kravler hun under sofaen igen...

De sidste 2 sammenføringer vi har haft er gået dårligere i forhold til de andre misser men klart bedre i forhold til os, killingen har nærmest klistret sig til os og slet ikke gemt sig nogen steder. Så nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre...

-Skal jeg bare lade hende være under sengen/sofaen? Skal jeg lokke hende ud og lege med hende så meget som muligt men lade vær med at tage hende op? Skal jeg tage hende op og prøve at kæle med hende? Jeg vil bare gerne gøre det rigtige...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing
Kommentér på:
Ny killing

Annonce