{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaster op af Hills vådfoder.... ;o(
  • #1   30. jul 2008 Min Main Coon, Nimbus, har samme problem med langt de fleste af Hills produkter - både våd- og tørfoderet til killinger. Dog kan det gå med Hills Natures Best Kitten blandet op med Royal Canin-foder.

Jeg gik derfor igang med at afprøve andre produkter, og jeg har haft bedst held med Whiskas portionsposer til killinger. Det giver ham ikke opkast eller diarré, så det har jeg valgt at anvende sammen med Royal Canin-produkter.

• #2   30. jul 2008 OGSÅ MIN

• #5   30. jul 2008 Mine katte opførte sig som de var nær ved at brække sig bare ved lugten af Hills vådfoder. De smagte slet ikke på det, men bakkede baglæns væk fra skålen. (jeg synes nu også det lugtede kvalmt)

• #6   30. jul 2008 Mine misser er heller ikke glade for hills dyre vådfoder. De gider ikke æde det overhovedet.

De foretrækker kitekat vådmad i gele. Det er muligt at nogen ikke mener det er godt kattemad men det er altså det mine katte bedst kan lide. De har altid tørfoder af de dyre mærker stående de kan æde af... vådmad får de kun morgen og aften (1 pose deles til 5 katte).

• #7   31. jul 2008 Mine får bare vådfoder som en del af deres kost, så vil ikke bruge Whiskas o.l... bruger Feline Porta som de også er VILDE med.. men det er godtnok også mega dyrt.. hm..

Kommentér på:
Kaster op af Hills vådfoder.... ;o(

Annonce