{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sundhedstjek og vaccine
  • #1   31. jul 2008 hvad står der på regningen hver ting har kostet??

• #2   31. jul 2008 det lyder rimeligt... hos min dyrlæge koster det 490 for første killing, 270 for 2 killing og 180 for killinger derefter... Sidst kom jeg af med 1012 kr for 3 killinger, men det var incl. ormepiller.
    det kan sagtens betale sig at spørge efter priser fra andre dyrlæger, det sparede jeg en del på... dermed ikke sagt man ik ska være kritisk, jeg har kendt begge dyrlæger fra tidligere job, så har ik bare spurgt helt tilfældigt...

• #3   31. jul 2008 min dyrlæge tager 275 kr for tjek og vaccine

• #4   31. jul 2008 vi giver 600 kr får at får grundige tjek og vaccine

• #5   31. jul 2008 Okay jamen så er det jo en rimelig pris. Første killing var til fuld pris, nr. 2 til halv pris, og 3 fik vi 75% rabat på.

VI besøgte en dyreklinik som har fået ny dyrlæge, en helt dugfrisk, uddannet i 2006. Hun var super dygtig og virkelig sød. Dyreklinikken arbejder også sammen med Inges Kattehjem så de har stor viden om katte, det var en dejlig oplevelse.

• #6   31. jul 2008 Jeg tager gerne alle mine katte med når der skal vaccineres. jeg har 6 voksne og hvis jeg tager dem alle med gælder det også med at man betaler for 1 og lidt mindre for nr 2. og ved de sidste betalte vi kun for medicinen.

Kommentér på:
Sundhedstjek og vaccine

Annonce