Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betændelse i øje
  • #1   1. aug 2008 Ja det er et godt gammelt husråd, men hvis det ikke virker, så tag et smut forbi dyrlægen...(obs man skal vaske øjet i kamillethe et par gange)

• #2   1. aug 2008 Ikke Kamille! Brug en let saltvandsopløsning med nedkølet kogt vand i stedet.

Er det en reel betændelsestilstand, bør du kontakte din dyrlæge, så katten kan komme i behandling.

• #3   1. aug 2008 altså jeg brugte kamille te og det hjalp fint .. men self hvis det meget så er det en tur til dyrelægen

• #4   1. aug 2008 Altså hvar er der galt med kamille...

Nu har jeg brugt det på mig selv, mine førældres hund og min egen kat og det har hjulpet fint.

Det er et husråd min mor har brugt altid også på mig da jeg var en lille en, og jeg har altså ikke taget skade

• #6   1. aug 2008 Tusind tak for jeres råd:)

• #7   1. aug 2008 Ikke alle gamle råd er gode råd - Især ikke det med kamilleté og øjne.
    Uanset hvor godt man sier det, vil der være fine partikler tilbage, som dels generer øjet og dels er grobund for bakterier.

Kamilleté er godt mod forkølelse og en dårlig hals.

Brug i stedet for sterilt saltvand og dryp det direkte i øjet. Det har samme saltballance som tårevæske og svier derfor ikke. Fås bl.a. hos Matas, optikere og apoteket for ca. 36 kr. for en æske med små engangsampuller.

God bedring med missen!

• #8   1. aug 2008 vi har sådan nogle små engangsampuller.

en dag havde gwen og balder leget lidt voldsomt og gwen fik en rift i øjenkrogen.

hun hævede og øjet lukkede sig. for at være sikker på det ikke satte sig snavs derind rensede vi med de små ampuller fra optikeren.

det var super, øjet åbnede sig hurtigt igen og ingen problemer der.

ville ikke putte the i nogens øjne, der er alt for mange små partikler der kan kradse i nethinden.

Kommentér på:
Betændelse i øje

Annonce