{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  største katterace
  • #1   1. aug 2008 nysgerrighed herfra så må lige følge med.
    Ifølge vægten ska norsk være større end maine coon,
    syntes jeg at jeg læste på sådan en vægtskala hos dyrelægen.

• #2   1. aug 2008 Maine Coon, og derefter mener jeg faktisk at Ragdoll'en kommer ind på en 2.plads

• #3   1. aug 2008 Dog skelner meget af de int. standardstørrelser efter hybrid racer, tamracer, vildracer ect.

Mener der er en afrikansk race, correct me if I'm wrong, der hedder Savannah der skulle være den største, da den er krydset med noget "vildt" smiley

• #4   1. aug 2008 http://www.kattens-vaern.dk/?side=266

tror altså ikke det passer! Mener også det er den savannah tingest, den skulle være stor

• #5   1. aug 2008 Savannen er en hybrid af vild og tamkat, ud fra hvad jeg kan læse mig til, men kan ikke finde noget på hvilken der er størst. Der kommer dog mange hits på savannen, når man søger efter største katterace

• #6   1. aug 2008 (link fjernet)

• #7   1. aug 2008 Prinsesseguf - Igen, str. indeles forskelligt efter hvor racen stammer fra. Mener at i domistic katteracer der ligger Ragdollen øverst nu, da den er som tamrace, mens Maine Coon'en under vild racer.

Udklip fra Google (dog hermed ikke sagt det er 100% korrekt)

Ragdoll: Altered males will top the scale at 15-20 pounds; females usually weigh between 10-15 pounds.

Maine Coon: The males average around 12 to 15 pounds, with a few going 20 pounds or more. The females are smaller, averaging 9 to 12 pounds.

Persian/Himalayan/Exotic: Males and females are usually 10-15 lbs due to bone density. They are smaller in size then the Ragdoll or Maine ****

The Norwegian Forest Cat can be very large (20lbs+) but since it is a natural breed the size varies line to line.

These are all long haired breeds as well (except Exotic, they're a medium hair breed) so they look even bigger.

A new breed called The Savannah is being develped by crossing an African Serval cat to a domestic cat. The people developing the breed are aiming for 20 pounds average

Maine Coon (America's only "natural" domesticated cat) is the largest domesticated cat, with females weighing around 9-15 pounds and males weighing around 12-20 pounds.

The Ragdoll comes in a close second.

Søg selv lidr rundt "Largest cat breed"

• #8   1. aug 2008 Christina: Har været lidt rundt, og der er godt nok mange forskellige meninger omrking det. Men der er nok som du siger, med vildt og tamt

• #9   1. aug 2008 Maine Coon går vist ikke ind under tamrace, da grundstammerne bag racen er krydset mellem vild og tam, så vidt jeg erindre.

Maine Coon'en er vist den største "vildkat" man må have uden særskilt tilladelse og Ragdoll'en den største tamkat uden tilladelse.

Kommentér på:
største katterace

Annonce