469 visninger
|
Oprettet:
Kattepension i Karup! {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der har kommentarer eller oplevelser om denne ? Det skal være efter de nye ejere er trådt til for et års tid siden... Jeg har brugt den en del gange, og har dannet mine meninger om den. Vil derfor høre andres erfaringer om den....... (kan godt skrive om mine erfaringer, men er bange for at det er udhængning!)
Ved godt at man ikke må udhænge folk, men det ser jeg det heller ikke som, efter jeg opfordrer folk til at skrive i PB
Hilsen BettinaH
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
For nylig på et andet forum, fortalte en bruger om en grufuld hændelse, hvor katten simpelthen var pist borte, da ejer kom og ville hente den fra Brønshøj Kattepension .... der ikke engang vidste, hvornår katten var forsvundet.
Hvis det er udhængning at fortælle om, hvilke pensioner man risikerer at miste katte fra, eller andre dårlige oplevelser, så ved jeg da snart ikke ....
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
JA, jeg har også hørt om det med at kattene er sluppet ud til tider.. Og ja, man skal være meget obs på hvordan de har det på pensionen.. Jeg har sådan gået med tankerne om, at man skulle sætte kamera op, så man kunne følge hvorn de havde det de dage de nu endelig var i pension...
Kattepension i Karup!