{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Nedsat nyrefunktion {{forumTopicSubject}}

Katte med nedsat nyrefunktion, er der nogle her i gruppen? ??

Hannibal 6År, har nedsat nyrefunktion. Sommeren 2020 kastede han utroligt meget op, blodprøve blev taget og det viste sig hans nyretal var dårlige. Vi startede op på Petbalance medica nyrediæt & royal canin veterinary diet urinary s/o moderate calorie, samt Kattovit Renal vådmad. Blodprøver bliver taget imellem tiden, December 2020 begynder han igen at kaste meget op, nu skal han have medicin hver morgen, Semintra, blodprøve fra Januar så rigtig fin ud efter medicin opstart.
Han kaster dog op Ca. Hver 14 dag nu efter medicin, i stedet for 4-5 gange om ugen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nedsat nyrefunktion
  • #1   17. feb 2021 Århh stakkel, og stakkels dig, det er bare ikke sjovt når ens katte er syge.
    Ja jeg har en kat med begyndende nyresvigt. Hun klare sig dog på Hills k/d early stage, hun får taget blodprøver 1 gang om året for at se hvordan nyrefunktionen ser ud og indtil videre ligger tallene stabilt.
    Min Smilla har ingen fysiske tegn på sin sygdom, så jeg må være en af de heldige, hun drikker og spiser fint og har ingen opkast, tror i de 2-3 år hun har haft nyresygdom har hun kastet op 2-3 gange og det kunne kædes sammen med hårboller.


Kommentér på:
Nedsat nyrefunktion

Annonce