{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trunte væk en uge
  • #1   5. aug 2008 Er hun neutraliseret?

    Hvis ikke, kan hun være ude med drengene....


  • #2   5. aug 2008 min tarzan har os været væk i lidt over en uge. han er steriliseret.

  • #3   5. aug 2008 hun er ikke neu og jeg glemte at give hende hendes p pille... men hvor længe bliver hun væk??? hun er utrolig savnet

  • #4   5. aug 2008 Hvis det bare er drenge streger hun er ude på, burde hun snart være hjemme igen.

    Men der er jo desværre ingen garnti for, at der ikke er sket hende noget.


  • #5   5. aug 2008 ja det er der desværre ingen garanti for at der ikke er... men hvis nu hun er blevet ørt ned går jeg da ud fra at folk ville ringe

  • #7   5. aug 2008 tak har smidt en efterlysning ind nu

  • #8   5. aug 2008 Jeg håber meget at I finder hende snart.. det er en af de STORE ulemper ved at have fertile katte og fritgående katte at der kan ske dem så meget. Man kan ikke være sikker på at folk ringer hvis de kører en kat over.. mange "ikke kattemennesker" ved ofte ikke at man ørermærker katte og derfor tænker de ikke på at checke dette. Jeg checker altid døde kattes ører i tilfælde af de er øretatoverede så ejeren kan få besked.

    Hun kan jo også være blevet lukket inde i et redskabsskur eller garage ved et uheld og folk er rejst på ferie. Men hun kan jo også bare være ude på drengesjov.

    Jeg vil råde Jer til at gå ud og kalde i kvarteret om aftenen hvor der er stille og lytte om hun svarer Jer, og så ville jeg hænge efterlysningsplakater op i de omkring liggende forretninger, tankstationer osv. Mange gange kan man få lov til at hænge sin efterlysning på indgangsdøren (hvor den ses tydeligt) hvis man spørger om lov.

    Jeg krydser fingrer for at I snart får hende hjem og så vil jeg anbefale at få hende steriliseret så snart hun kommer hjem med mindre I ønsker uplanlagte killinger.

    Held og lykke



  • #9   5. aug 2008 vi er lige kommet hjem efter at have været ude at lede efter hende vi gik rundt i skoven vi bor lige ved siden af og derefter hele kvarteret! vi var ude en time, men desværre uden held smiley har været rundt i byen idag og hænge 3 seddler op, så håber at det giver pote,.. Nej det var ikke planlagt at hun skulle have killinger lige pt, men det var derfor at hun var på p piller, altså hun skulle have på et tidspunkt. men kommer hun hjem nu med killinger bliver det nu og så blir hun neu. bagefeter

Kommentér på:
Trunte væk en uge

Annonce