{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Leg :)
  • #1   9. aug 2008 Jamen så kopierer jeg lige noget, jeg skrev i en anden tråd i går.

    Min Bjarne gider ikke lege så tit, men Bruno kommer selv og fortæller at NU vil han leges med. Fx lægger han en fjer foran mig og sætter sig og stirrer på mig.

    *Jeg fører fjer op ad kradsetræ - Kat klatrer op og henter fjer - hopper ned - lægger fjer på gulvtæppe - som jeg henter og igen igen fører op i kradsetræ osv...

    *Vi har en pind med snor i, som jeg trækker tundt ude på græsplænen, og kat jager snor - fanger den - og trækker afsted med pind og snor.

    *En tyk snor gemmes halvvejs under et løst tæppe, og langsomt hiver jeg i snoren. KAt vogter på snoren og SÅ bliver den fanget (og snor og tæppe og det hele bliver rusket og gnasket i).

    *En dør lukkes på klem. Kat ligger på lur på den ene side af døren, og jeg sidder på den anden side og lader en fjer titte frem og bevæge sig under døren. Kat fanger fjer.


  • #2   9. aug 2008 PS den med snoren ude på græsset er Bjarne også helt med på.

  • #3   9. aug 2008 Tinka D: Det lyder da godt nok sjovt!

    Har læst i avisen at din kat blev væk fra brønshøj...
    Har du fundet din kat eller?


  • #4   9. aug 2008 Mimmi, det var ikke min kat. Du har fået PB.


  • #5   9. aug 2008 Min hankat Simon elsker legetøjsmus, specielt hans "regnbue mus" Ha Ha.
    De har en del legetøj som bolde, mus og lignende, snore med noget på jeg kan trække hen over gulvet eller hænge op, det er et hit. Men de leger også meget med hinanden.


  • #6   9. aug 2008 Tulle er stadig lille og enormt god til at aktivere sig selv med bolde og pelsdyr. Et par gange om dagen når hun er allermest aktiv leger vi med en bold jeg har bundet i en snor som hun så jagter rundt i lejligheden, op og ned ad klatretræ, rundt om ting, igennem alle rum. Så hun virkelig får brændt noget energi af og opbygget lidt muskler af legen også

  • #7   9. aug 2008 Aportere gør hun med sine bolde når hendes egen leg blir for kedelig lægger hun bolden for mine fødder og så kaster jeg den igennem hele hytten - og så er hun væk.

  • #8   9. aug 2008 Mine 5 katte leger mest med hinanden men kan også godt lege selv, det er faktisk sjældent jeg leger med dem.

    De elsker bla. en blå plastikring jeg har med en bold i og revner her og der så de kan daske til bolden så den farer rundt inden i. Men også skindmus og små stykker lammeskind med knude på er et stort hit. De bruger også deres legetunneler meget.

    I dag havde jeg et vådt tæppe jeg havde hængt ud, men da det trak sammen til regn tog jeg det ind og hang det over deres ene kradsetræ så det kunne tørre færdigt.. hold da op hvor det var et hit. Man kunne jo gemme sig under det og så fange efter de andre de sad ude på den anden side.


Kommentér på:
Leg :)

Annonce