miavende indekatte :( {{forumTopicSubject}}
Da jeg for 2 år siden fandt min kat død i vejkanten, vesluttede jeg at mine fremtidige katte skulle være indekatte.
Jeg har nu to katte på 2 år, som har været indekatte i de to år jeg har haft dem. De er begge neutraliserede. Men jegs ynes alligevel at de miaver en del, og nogle gange for meget... Min bekymring er om det er fordi at de har det skidt og vil ud! De er selvfølgelig vinduesøgende, menj eg hars vært ved at bedømme om det er 'synd' for dem. Det er selvfølgelig også svært for jer at bedømme, men hvad tror i... At det er fordi at de gerne vil ud eller hvad? Det sviger i mit hjerte når de beklager sig så meget, da jeg vægter deres frihed utrolig højt, men alligvel har valgt at holde dem inde af mange andre grunde..
Jeg ved at jeg nu ikke vil kunne lukke dem ud, da de jo ikke ved hvordan de skal gebærde sig ude i den store farlige verden
Hvad er jeres erfaringer med jeres inde misser, der beklager sig?
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
vi har 2 huskatte, som er indekatte..
De kan godt finde på lige at give lyd fra sig når de ser os, og min gør det især når det er ved at være fodringstid, han skulle jo nødigt blive glemt *g* så piver han lige indtil han får sin mad
ellers er det mere sådan et "hej" au (han kan ikke sige mjiau) når jeg fx har været på toilet eller ude i køkkenet
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 56
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Har en af dem været udenfor i sele, så står de ved døren/vinduet og mijaver og vil ud igen... Er det også sådan det foregår ved dine katte?
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 53
Og tror helt klart det er pga. opmærksomhed.
Selv om han får enormt meget opmærksomhed , så miaver han stadig.
lige en til vi kalder på ham eller går hen og henter ham , for at kæle .
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
jul 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 44
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 697
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Men jo, mine katte snakker også en del, lige for at fortælle at de er her, og hej og gomorgen osv
Det er mest hunkattend er miaver, og har fået at vide at hvis dyrlægen ikke har fået fjernet det hele inde i hende, så kan hun godt komme i en form for løbetid...
Tina - De har også en dejlig udestue, som de bruger rigtig meget, både dag og nat. Om dagen er der så varmt at det er ulideligt der, men de nyder det...
Janni - Ja, det er faktisk det jeg oplever... Som sagt mest med min hunkat. Ja, de har været ude nogle gange i seler, som det passer ind i dagligdagen, og det nyder de da. Igen er det mest hunkatten der prøver at hoppe over vores halvanden meter høje hegn, og vi må jo hive hende ned igen
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Hvor imod min huskat Basse egentlig ikke siger så meget.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Svar: 1
miavende indekatte :(