{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Fedt hale misser.. {{forumTopicSubject}}

Haiii... har lige et spørgsmål...
Har lige vasket min kære "lille" misse kat og jeg er dælme upopulær lige nu.. Hans hale der hvor den er fedtet er nu i en stor klump.. Tænker på hva nu hvis han ikke selv kan få redt det ud og det ikke bliver bedre skal jeg så måske barbere det af så der vokser nye hår eller skal jeg lade det være i håbet om han får styr på halen??

Vil helst have svar fra folk der har været igenmem det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fedt hale misser..
  • #1   19. jul 2005 det er det shampoo jeg lige har vasket ham med..

  • #2   19. jul 2005 hej nina...
    nu skal du hører...fedt hale vil komme igen selv om du baberer det af... så lad vær med det!!!

    du skal vaske din kat i opvaskemidel... og du kan evt komme opvaskemidel på "den tørerhale" så det lige kan trække før du gør ham våd!!! derefter bruger du så den "rigtigt" shampoo... og det kan godt betale sig at bruge en af de RIGTIGE GODE shampooer... for du får virkelig en dejlig pels ud af det!!!
    du kan få nogle virkelig dejlige shampooer hos pitstop for pets... de har er smadder søde til at hjælpe dig med at få den helt rigtige kombination til netop din kat... så ring eller gå ind på deres hjemmeside...

    http://www.pitstoppets.dk/shop/default.asp

    håber at du kan bruge mit svar...
    hilsen
    boble


  • #3   19. jul 2005 tak for rådet.. har lige klippet det af.. min kære "lille" mis kunne ikke selv klare alt det filter som hang i en klump så jeg blev nødttil at klippe det af.. vil gøre forsøget i at vaske ham igen om nogle dage så vil jeg lige få bestilt dt shampoo hjem som du har anbefalt mig så han kan blive iorden igen den lille... det er sgu synd for ham og halen er ikke så tyk fordi han er næsten ren main coon men håber det bliver lidt bedre med filtert denne gang..

Kommentér på:
Fedt hale misser..

Annonce