{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byld på hovedet?
  • #1   12. aug 2008 hvis det var mig ville jeg bestemt få dyrlægen til at kigge på det.

  • #2   12. aug 2008 Hvis du må se det, og vaske det, så kan du godt se tiden an før du tager til dyrlægen.

    Du skal holde øje med at såret ikke lukker sig til en ny byld, men gror sammen indefra.

    Alt efter hvor stort det er , kan det være nødvendigt at fjerne dødkød, men det kan man næsten se hvis der skal, for så er huden nærmest sådan noget der bare hænger og flapper. Det kan også være nødvendigt med penicillin.

    Men er du den mindste smule i tvivl om du kan holde det rent, så tag hellere til dyrlægen og få hans vurdering.
    Eventuelt kan du ringe til ham imorgen og høre hvad han siger.

    Hilsen Dorte og de 20 nussemisser.





  • #3   12. aug 2008 Jeg ville også ringe og få en snak med dyrlægen. Det koster jo ikke noget og så kan han sikkert fortælle dig hvordan du bedst holder det rent.

  • #4   12. aug 2008 Spørgsmålet er, om byldemoren er kommet med ud. Er den ikke det, vil bylden sandsynligvis gendannes, så jeg ville for en sikkerheds skyld lige få dyrlægen til at se på det i morgen, også fordi katten nok skal have antibiotica.

    Du skriver ved siden af øret!
    Sidder den bare en smule nede, kan bylden også skyldes en betændt tand, og så skal den fjernes.


  • #5   14. aug 2008 Har du snakket med dyrlægen??

Kommentér på:
Byld på hovedet?

Annonce