Ny fontæne Ny fontæne
Har købt en ny fontæne til Tinka. Den første jeg fik købt rustnede ved strøm tilførslen. Helt forkert konstrueret, men var perfekt, så længe den duede
Denne her er konstrueret rigtigt, så der ikke kan komme fugt ved stikket. Forhåbentligt holder den noget længere
Som det fremgår kan skuffen lige nøjagtig trækkes ud hen over fontænen. Det var kravet, da fontænen ikke kan stå andre steder. Vandtrykket i pumpen kan justeres, så vi selv kan bestemme hvor højt "springvandet" skal være. Det er smart. Det kunne det ikke i den anden fontæne vi havde, men den var også meget billig.
I min jagt på rette fontæne til vores behov, da konstaterede jeg at mange er udsolgt i de forskellige firmaer, der sælger dyreartikler. Tænker det er endnu en corona-effekt grundet mangel på chip i elektronik-produktionen.
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
Denne her faktisk virkelig lydsvag. Det eneste man kan høre er vandet
Jeg købte en Brita kande, på anbefaling fra dyrlægen, fordi Tinka fik konstateret urinsten. Fordelen ved vand fra Brita kanden er, at der ikke er kalkproblemer i fontænen - heller ikke i kaffemaskine, elkedel eller dampstrygejern
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
jeg har to og kattene er bare så glade for dem
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.144
sep 2018
Lotus, fontænen er købt hos Dyrenes netsalg. Har vist aldrig handlet dér før, men i gen problemer. Handler ellers også ofte hos Zooplus.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 190 Svar: 7.281
Mine er ikke så forkælede, de har bare en Cat Mate fontæne
sep 2018
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg var længe om at finde min. Der dukkede altid de grimme plastik fontæner op, nogle enda med firmanavne på GYS
https://www.zooplus.dk/shop/kat/katteskaal_foder_vand/drikkeautomat/trixie_drikkefontaene/626835
Li-Lot. Der ville også være plads under den skuffe, er jeg næsten sikker på, når jeg ser på den du har. Har set dem i butikker.
sep 2018
Ny fontæne