{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.604 visninger | Oprettet:

Mislykket katteindhegning {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg hegnet haven ind i dag. 170 cm højt og med 30 cm indhæng, som virker gyngende. 10 minutter i haven, og Chico var over i første forsøg, Amigo i andet forsøg. Det tog dem dårligt nok to sekunder at komme over, så jeg nåede ikke at stoppe dem. Heldigvis har vi gået masser af ture i området, så jeg ved med 100% sikkerhed, at de sagtens kan finde hjem, og at de nok skal komme. Øv, øv - havde lige glædet mig så meget, men de kan altså komme over så let som ingenting smiley De sprang faktisk næsten helt op til toppen, kun indhænget stoppede dem, men de havde tydeligvis intet imod et lidt gyngende hegn og at klatre med ryggen nedad.
Nå, men hvad kan man så gøre for at kattesikre yderligere? Jeg begynder at tænke, at en voliere med tag vil være den eneste mulighed, for ellers skulle jeg jo overdække hele terrassen/haven, og det tror jeg ikke, man må.
Strøm vil heller ikke være en mulighed, for det bliver alt for dyrt for mig - dels fordi jeg ikke kan lave det selv, og så er det vist også en ret dyr løsning i sig selv? Har også hørt, at nogle katte nærmest er ligeglade med at få et enkelt rap, så længe de kan komme ud.
Håber at der er nogen, der har nogle bud på, hvad jeg kan gøre - helst så billig en løsning som muligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mislykket katteindhegning
Kommentér på:
Mislykket katteindhegning

Annonce