{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat flytter killinger
  • #1   16. aug 2008 Det er helt nomalt at missemor flytter sine killinger, på det tisdpunkt..

Hvis det kan lade sig gøre, så lad hende være der hvor hun har lagt dem...

• #2   16. aug 2008 Det er ikke fordi hun ikke må være der hvor hun vil, men vi har en søn på knap et år, som altså ikke helt forstår hvordan man behandler dyr.

• #3   16. aug 2008 Måske kan I flytte kassen hen til det nye sted hun har valgt? Med mindre man spærre hende inde i kassen kan man nok ikke gøre så meget. Har tit hørt om at kattemødre selv vælger et nyt sted at ligge hvis de ikke føler der er ro og sikkert nok der hvor de ligger.

• #4   16. aug 2008 Det er et instinkt, der får hende til det, og de fleste hunkatte gør det.

Vilde katte gør det også af flere årsager.
    Når killingerne er ca. tre uger, er redestedet meget snavset og fyldt med lopper m.m., og så finder hun et nyt sted til dem.
    Det er også det tidspunkt, hvor killingerne skal til at være mere mobile, og det har de som regel ikke mulighed for i den første rede.

Jeg tror, hun ville have flyttet dem langt tidligere, hvis det var fordi der blev piller for meget ved killingerne, og hun følte sig utryg.

Hos mig er her ret stille og roligt, og alligevel skal killinger altid flyttes, når de er ca. tre uger. Mange gange er det nok, hvis jeg flytter fødekassen en meter og drejer den en halv omgang :-))
    Samtidig sørger jeg for (ved at lukke en låge op), at killingerne har mulighed for at komme ud.

• #5   16. aug 2008 Gitte søger lejlighed på Fyn !
    det kan netop være pga i har en lille søn og der ikke er ro nok hun flytter nem jeg ved hvordan sådan en kan larme har selv en af slagsen:D

• #6   16. aug 2008 Ja... men øh, hun har jo netop flyttet dem hen hvor Jakob har nemt ved at komme til dem nu. Kassen hun havde kan ses på en af killingernes profil. Den er ikke lige til at flytte andre steder hen. Vi har jo ikke så mange muligheder lige nu mens vi bor i campingvogn.

• #7   16. aug 2008 De eneste skabe vi har, er sådan nogen små nogen foroven i campingvognen... Det vil ikke være muligt for hende at være derinde, og slet ikke samtidig med killingerne. De får lov at blive hvor hun har lagt dem. Vi skal flytte i lejlighed om et par uger, så kan hun som den første af os, vælge hvor hun vil have "værelse.

• #8   16. aug 2008 Ja det bliver rart. Både at bo i lejlighed, og at der er plads til at misserne kan boltre sig :o)

• #9   16. aug 2008 *Ja... men øh, hun har jo netop flyttet dem hen hvor Jakob har nemt ved at komme til dem nu.

jah undskyld hvor sku jeg vide fra du bor i campingvogn

• #10   17. aug 2008 Maria: Det har jeg da heller ikke sagt at du kunne vide

Kommentér på:
Kat flytter killinger

Annonce