624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Er kattene glade for hinanden? Er kattene glade for hinanden?

Jeg sidder og tænker på, hvordan ved man om de katte man har er glade for hinanden eller om de bare acceptere at der er en anden i huset?

Mine to virker som glade nok for hinanden. De har fællesvask:) Sover til tider sammen, leger og slås selvfølgelig også. Jeg ser dem tit ligge hver for sig, men de laver også mange ting sammen.
Hvad kan man konkludere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er kattene glade for hinanden?
  • #1   18. aug 2008 De er helt sikkert glade for hinanden..:)

• #2   18. aug 2008 huh det lyder godt, man kommer sådan i tvivl:) For man hører jo at nogen katte ikke kan lide hinanden men bare acceptere at de er der.

• #3   18. aug 2008 Louise: det er måske rigtigt, det er nok bare os der ser dem som om de kan lide hinanden:)
    Mine to er en kastrat og fertil hunkat. Og det fungerer jo godt.

Det er også bare for at vide, for vi står til at skulle have nummer 3, og ville ikke få en mere, hvis nu de to jeg havde ikke kunne sammen. Men måske en nummer 3 vil give et pusterum, så de to ikke bare går op ad hinanden?

• #4   18. aug 2008 Kg: nåååh det lyder kært. Altså jeg ved da at de går og hygger sig med at lave ulykker sammen og gerne er to om tingene i hjemmet.

Er også bare bange for en nummer 3 kan ødelægge tingene, ville blive så ked af at skulle af med den igen, hvis det ikke går.

Tror i bare de vil nyde en ny legekammerat?

• #5   18. aug 2008 uhh KG du sætte splid i mit sind:)
    Da det er en lille dame vi har kig på, eller der er to lige i kikkerten nu:)
    Men da min fertile dame er main coon, de skulle jo acceptere meget og andre dyr rigtig godt., kunne det jo godt være hun ville accepterer det.
    Jeg har kig på henholdvis perser og maincoon, ved ikke hvad er ville passe bedst ind i duoen

• #6   18. aug 2008 henholsvist et år og den anden er 8 måender, så det er jo bare store killinger, og den fertile dame er en meget kontaksøgende kat, som er meget glad for fremmede, det kulle jo være hende der skulle komme til at volde mest bøvl ved en ny pige i huset

Jamen det jeg er mest fortrvivlet over, er sgu hvem jeg kunne have mest lyst til at tage hjem:/ Elsker jo MCO'ens sind, men er også faldet pladask for en lille harlekin perser pige..... Sikke en kattepine:)

• #7   18. aug 2008 henholsvist et år og den anden er 8 måender, så det er jo bare store killinger, og den fertile dame er en meget kontaksøgende kat, som er meget glad for fremmede, det kulle jo være hende der skulle komme til at volde mest bøvl ved en ny pige i huset

Jamen det jeg er mest fortrvivlet over, er sgu hvem jeg kunne have mest lyst til at tage hjem:/ Elsker jo MCO'ens sind, men er også faldet pladask for en lille harlekin perser pige..... Sikke en kattepine:)

• #8   18. aug 2008 nej, det er også derfor jeg vælger at det skal være nu, inden de bliver gamle og gnavne:)

• #9   18. aug 2008 jah.... det er også bare kommet til det, at jeg ikke kan bestemme mig for ´de to jeg har kig på, og der altså kun plads til en mere:/

• #10   18. aug 2008 Hmmm vores 2 hankatte leger meget, Alfred er kastereret, hvilket Batman ikke er, vi havde Alfredf fra start af, men vi kan godt nu mærke at Alfred er begyndt at sige fra, og blive mere gnaven... :s vi vil gerne i gang med lidt småt opdræt her hjemme.. men frygter også for min lille Alfred....

• #11   18. aug 2008 Jeg er i hvertfald ikke i tvivl om at mine katte kan lide hinanden. De bruger mange timer på hinanden hver dag. På fællessoignering og leg og de sover 9 ud af 10 gange i en stor bunke. Som regel når 1 har lagt sig går der ikke længe før nr. 2 kommer og så kommer de ellers 1 ad gangen indtil de ligger i en stor bunke og sover sammen.

• #12   18. aug 2008 Jeg har et sæt brødre (kastrater se'fø'li' ). Når ikke lige en af dem bliver så jaloux, at han ønsker sin bror hen hvor peberet gror, så er de bestemt glade for hinanden - hygger og putter tæt sammen. De gør vi alle tre smiley

Selv om jeg ofte har lyst til at tage nogle af de mange overskudskatte til mig, så er det på forhånd udelukket, for jeg vil under ingen omstændigheder risikere at slå skår i harmonien her i mit bette 2-vær-rækkehus. Jeg mener, at pladsen også har noget at sige for hvor mange katte, det kan gå an at føre sammen.

Kommentér på:
Er kattene glade for hinanden?

Annonce