624 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Er kattene glade for hinanden? Er kattene glade for hinanden?
Jeg sidder og tænker på, hvordan ved man om de katte man har er glade for hinanden eller om de bare acceptere at der er en anden i huset?
Mine to virker som glade nok for hinanden. De har fællesvask:) Sover til tider sammen, leger og slås selvfølgelig også. Jeg ser dem tit ligge hver for sig, men de laver også mange ting sammen.
Hvad kan man konkludere?
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
sep 2007
Mine to er en kastrat og fertil hunkat. Og det fungerer jo godt.
Det er også bare for at vide, for vi står til at skulle have nummer 3, og ville ikke få en mere, hvis nu de to jeg havde ikke kunne sammen. Men måske en nummer 3 vil give et pusterum, så de to ikke bare går op ad hinanden?
sep 2007
Er også bare bange for en nummer 3 kan ødelægge tingene, ville blive så ked af at skulle af med den igen, hvis det ikke går.
Tror i bare de vil nyde en ny legekammerat?
sep 2007
Da det er en lille dame vi har kig på, eller der er to lige i kikkerten nu:)
Men da min fertile dame er main coon, de skulle jo acceptere meget og andre dyr rigtig godt., kunne det jo godt være hun ville accepterer det.
Jeg har kig på henholdvis perser og maincoon, ved ikke hvad er ville passe bedst ind i duoen
sep 2007
Jamen det jeg er mest fortrvivlet over, er sgu hvem jeg kunne have mest lyst til at tage hjem:/ Elsker jo MCO'ens sind, men er også faldet pladask for en lille harlekin perser pige..... Sikke en kattepine:)
sep 2007
Jamen det jeg er mest fortrvivlet over, er sgu hvem jeg kunne have mest lyst til at tage hjem:/ Elsker jo MCO'ens sind, men er også faldet pladask for en lille harlekin perser pige..... Sikke en kattepine:)
sep 2007
sep 2007
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 3
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Selv om jeg ofte har lyst til at tage nogle af de mange overskudskatte til mig, så er det på forhånd udelukket, for jeg vil under ingen omstændigheder risikere at slå skår i harmonien her i mit bette 2-vær-rækkehus. Jeg mener, at pladsen også har noget at sige for hvor mange katte, det kan gå an at føre sammen.
Er kattene glade for hinanden?