{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Sara V
Sara V
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Vacc. af indekat? {{forumTopicSubject}}

Er det strengt nødvendigt at vaccinere sine katte, hvis de er indekatte? Er der nogen der ved det?
Kunne være interessant at vide, for det kommer vel også an på hvor man selv færdes, og hvilke baktusser man slæber med hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vacc. af indekat?
  • #1   19. aug 2008 Jeg vil helt klart anbefale det, da du sagtens kan slæbe noget med hjem også selvom du ikke har været i kontakt med andre katte

• #2   19. aug 2008 Jeg vil også mene at de skal, for man kan slæbe noget med hjem. Min dyrlæge sender bud efter mig og Speedy når det er ved at være tid smiley Jeg vil nemlig være sikker på at min kat er frisk og sund. Hun skal dyrelæge tjek ihvert fald en gang om året. Men alle har det vel forskelligt. Men jeg ville gøre det for dyrets skyld.

• #3   19. aug 2008 Sara V.. Du kan jo være så uheldig at en af dine katte smutter ud også og så vil det da også være en stor fordel de er vacc. + som de andre skriver , du kan selv slæbe noget vira med hjem ved et uheld/tilfælde

• #4   19. aug 2008 Ja selvfølgelig... Katten lever jo ikke isoleret, der kan komme sygdomme ind med vinden, og de mennesker der går ud og ind, samt hvis i har hund kan den også trække sygdomme med hjem

• #5   19. aug 2008 Well mine katte går i indhegning og min dyrlæge siger at hvert tredie år er nok når de ikke er i kontakt med andre katte. Her hvor jeg bor går der faktisk år imellem jeg ser en kat, jeg kender kun en der også har katte og hun bor rimeligt langt væk fra mig.

Kommentér på:
Vacc. af indekat?

Annonce