{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Keld L
Keld L
Tilmeldt:
26. apr 2021
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Snacks bold {{forumTopicSubject}}

Hej , jeg har købt sådan en blå aktivitets , snack bold inde hos zooplus.dk, og nu er der snacks i, men min kat kan ikke finde ud af den, og virker også lidt bange for bolden , selvom den er fyldt med godbidder…hvordan har i fået jeres katte igang med at lege med den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snacks bold
  • #1   20. maj 2021 Jeg har trillet den til der kom mad ud og så ventet på katten skulle spise det og så trillet den igen og gentaget. Til typisk med en godbid lige ved siden af/under den så de har måtte skubbe bolden væk for at kunne fange den godbid de kunne de men ikke fange.

    Og så har de ret hurtigt fanget det smiley


  • #2   21. maj 2021 Mine har fanget konceptet ret hurtigt, men virkeligt væsentligt at de første gange er der godbidder i som virkelig dufter og som er uimodståelige for katten, så har jeg ellers trillet bolden ligeså stille mod katten så et par godbidder er trillet ud og så har katten fanget pointen smiley

  • Keld L
    Keld L Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #3   21. maj 2021 Ok, så er min kat bare ikke den smarteste , har gjort præcist det samme et utal af gange , og den fatter det stadig ikke , desværre

  • #4   22. maj 2021 Min forrige fangede det hellere aldrig.

    Kokos er vild med at trille foder ud af sin. Jeg har den af blød gummi, til små hunde. Jeg gider ikke lyden af hårdt plast på trægulv på alle døgnets timer.


Kommentér på:
Snacks bold

Annonce