{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

hun bider hende hårdt {{forumTopicSubject}}

Ja nu er det sådan jeg har Gaia som snart bliver 2 år en super dejligt kat, så i tirsdag fik vi perle på 8 uger da hun ikke kun bo hvor hun gjorde mere.... og det er gået godt de spiser sammen, og sover næsten sammen og hygger sådan rundt....

men de sidste par dage har Gaia været rigtig hård over for den lille hun bider den hele tiden og har bide hul i dens øre smiley

er det fordi hun viser hun ikke vil ha den lille her hjemme ?

mere om jeg må finde et godt hjem til perle i stedet....

nogen der kedner til det eller har gode råd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun bider hende hårdt
  • #1   26. aug 2008 Jeg tror, det har været et uheld - katte kan finde på at tygge hinanden i ørerne (det gør de iaf herhjemme), men der går sjældent hul... Hold øje med om Gaia bider flere huller i Perle, men det, tror jeg nu ikke, vil ske...

  • #2   26. aug 2008 hun bider hende hele tiden det ikke sådan leg mere og perle piber og hyler og prøver at løbe væk men haps så tager gaia hende i struben igen..... og det er svært lige at vide helt hvad der sker og vil heller ikke skælde for meget ud.

  • #3   26. aug 2008 tror du ikke hun sætter perle på plads??
    det kan jo godt ske hun gør. og viser hende hvem der bestemmer.
    hvis ikke de kan lide hinanden væser de af hinanden og kan ikke tåle syntet af hinanden. så tror bare det leg.


  • #4   26. aug 2008 jo det tænker jeg også det virker bare så voldsomt når det store skrummel angriber den lille skid

  • #6   26. aug 2008 jeg tror også bare lige de to skal finde deres plads i "det nye hiraki". Mon ikke der går en uges tid, så falder de mere ned. Men leg kan nu også se ekstremt volsomt ud. Specielt hvis det er leg med opdragelse på programmet smiley Du skal selvfølgelig holde øje med om der sker mere, de skal også have lov til lige at kæmpe den ud.

  • #7   26. aug 2008 ja det er jo rigtig nok, tagger for alle svarene smiley

  • #8   26. aug 2008 "Så lille en killing vil forsøge at die hos andre katte, især hvis de er meget venlige. Det er ikke alle katte der bare syntes det er super hyggeligt. Tænker det kan være det tvistighederne drejer sig om"

    Min Baloo (han kastrat) blev i hvertfald ikke særlig glad da Bastian som lille forsøgte at die/patte hos ham skulle jeg hilse at sige, sjovt nok forsøgte Bastian kun den ene gang at patte hos Baloo eller nogle af de andre for Baloo fik vist lige fortalt ham med store bogstaver at han i hvertfald ikke var en hunkat der skulle pattes hos..


Kommentér på:
hun bider hende hårdt

Annonce