Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han eller hunkat ?
  • #1   30. aug 2008 tit er en hankat mere kælen..

• #2   30. aug 2008 Synes jeg ikke, men nu har vi så også kun lige fået en hunkat, men har ikke hørt noget om at en hankat skulle være "bedre" end en hunkat og omvendt =)

• #3   30. aug 2008 Maja K

Kunne du evt læse min tråd hvor overskriften er vildkat ?

• #4   30. aug 2008 Marie og Morten

Nu ved jeg bare med hunde at der er væsentlig forskel på hvad man har... Så kunne det godt være det var det samme med katte ?

• #5   30. aug 2008 Der er ikke den store forskel medmindre det skal være en udekat, hvor din hunkat kan blive gravid (medmindre den bliver steriliseret selvfølgelig)

ellers er der ikke det helt vilde - hunkatte kommer også i løbetid som tæver gør

Men hvis du tænker på direkte om hvad der er mest kælen er der ikke den store forskel (efter min personlige mening)

//Morten

• #6   30. aug 2008 Morten

Jamen det skal være en udekat... Det var mht løbetid og sådan noget...

Det er fordi der er en vildkat der har fået killinger i min mors sommerhus... Så tænkte jeg også på om det var en god idé at "redde" sådan en kat eller hvordan det var ?

• #7   30. aug 2008 Anja H

Har svaret i dit indlæg ang. vildkat =))

• #8   30. aug 2008 jeg sys hvis du vælger en der skal være udekat at du skal vælge en kastareret hankat.. for at undgå strinten og hylen osv. en god idé er i hvertfald og neutralisere uanset hvad medmindre du vil ende med killinger. og der er ikke mange der vælger en kat der er vokset op i en stald uden meget menskelig kontakt fremfor en fra stueopdræt. du er jo også lidt betænkelig med det .. men som sagt vil jeg anbefale de to. det er 10 gange bedre. også er det egentlig lige meget om det er to hunkatte, to hankatte eller en af hver så længe de er neutraliseret smiley jeg har selv to hunkatte og jeg sys de er ligeså kælne som de hankatte jeg har haft

• #9   30. aug 2008 hvordan kan man se på killinger om det er han eller hun katte når de kun er nogen dage gamle??

• #10   30. aug 2008 Hvis katten er neutraliseret så er der ikke umiddelbar nogen forskel på om det er han eller hunkat. Jeg har haft begge dele og jeg har i hvertfald ikke bemærket om det ene køn var mere kælne end det andet. Hos mig har begge køn altid været mere eller mindre "hængerøve" dvs. katte der elsker at blive nusset og kælet stort set dagen lang.

• #11   30. aug 2008 Jeg er helt klart til han kastrater smiley

• #12   31. aug 2008 Hvor tidligt kan man kastrere

• #13   31. aug 2008 uha jeg sys bestemt en hunkat, hankatte snakker meget selvom de er kastereret og jeg bor et sted hvor de er meget lyd følsomme

• #14   31. aug 2008 ja det er nok rigtigt, var bare ved at blive sur på han til sidst han snakkede hele dagen og natten, nogen gange troede man at han ikke var kasteret ordenligt,

men jeg sys man skal vælge en kat udfra hvad man selv sys ikke udfra køn

• #15   31. aug 2008 vi har 1 af hver, og der er hankatten kun mest kælen fordi han er opdraget til at være det..

Han har udelukkende været indekat, det har hunkatten ikke (hun er det dog nu), hun har fået lov til at kradse og stikke af når hun lystede, det har hankatten ikke..

• #16   31. aug 2008 Jeg tror det er smag og behag. Og ikke mindst hvordan kattene er når man er ude og kigge på dem. Du kan læse deres signal så snart du tager dem op til dig. Jeg kan kun personligt sige at de er lige gode. Du kan sagt finde en rolig han kat men også en rolig hankat. Der hvor du nok skal tænke på er om hunkatten skal ha unger eller ej *GG*

min holdning er: Lad hjertet forføre dig

• #17   31. aug 2008 Jeg har haft i mine ungeår indtil de 25 haft alm. huskatte hunner som hanner, og nu med mainecoon, i hunner og hanner. De er lige kælende. Det der kommer på tale er ,osse hvor meget du selv præger dem, efter de kommer fra opdrætteren. det eneste er i forskeld er som sagt hunnen kan få killinger og hannen blir større end hunnen.

Kommentér på:
Han eller hunkat ?

Annonce