{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Han eller hunkat. {{forumTopicSubject}}

Vi herhjemme er der hvor det snart er tid til en ny kat.
Vi har en skovkat og en british shorthair.

Vi snakker meget frem og tilbage om det skal være en pige eller dreng - af alle de dyr jeg har haft har jeg hun haft piger. Og så var det jeg tænkte at mange herinde har jo mere end en kat - Har i samme køn eller tænker I/man ikke over kønnet?
Jeg er nok bange for at ende med en hankat der strinter.
Vores kat bliver neutraliseret enten fra opdrætter eller hos os.

Og tænker I det har betydning hvilken race vi vælger?

Vi tror det bliver en Norsk skovkat (det tror min mand) men jeg drømmer lidt om en ragdoll, men kat og opdrætter er vigtig for valget.
Det er inde katte med lukket have.

Og så lige en sidebemærkning - nøj man bliver træt af at se annoncer med killinger m stamtavle, og så man så læser annoncen er det uden stamtavle, på trods af prisen er som en kat m tavle !

Håber på et par gode input smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han eller hunkat.
  • #1   7. aug 2022 Det vigtigste er sindet. Det skal passe med de katte, man har i forvejen. Og så er det godt at tænke på, at katte leger på forskellige måder. Hankatte elsker at bryde, og hunkatte elsker at løbe efter hinanden. Og så er der dem, der kan begge dele. smiley

    Jeg har til gode at have/have haft en strintende neutraliseret hankat. Og faktisk ud af de tre fertile hankatte jeg har, er der en, der strinter, når der er piger. De andre gør ikke.


  • #2   7. aug 2022 det er sindet som er vigtigst
    især når du nu har andre katte i forvejen

    det med at strinte er både drenge og piger gode til, jeg har selv et par drenge som gør det. Også selvom at de er neu. Men oftes er det nogle drenge som tror at de er mere end de andre,eller også fordi der går fetile drenge udenfor


  • #3   8. aug 2022 Vi har fem neutraliserede hankatte, den ældste er 16 år, den yngste er 1 år og vi har aldrig oplevet at de strinter.
    Vores er også indekatte med kattegård.
    Jeg synes at hankatte leger bedst med hankatte og hunkatte leger bedst med hunkatte. Så hvis jeg var dig ville jeg vælge samme køn som du har nu.
    Ragdoll er også en kat på min ønskeliste så jeg kan godt forstå hvis du ønsker dig sådan en. Her i huset leger vores katte fint sammen især Kaj som er en 1 årig Maine coon og Tjut som er en 3 årig huskat, så race har nok ikke så meget med det at gøre, bare sindet er det samme.
    Du kan jo også overveje at få to killinger samtidig, det er altså en skøn oplevelse. De har så meget glæde af hinanden.
    Held og lykke med at finde et nyt medlem til familien


  • #4   14. aug 2022 Tak for jeres input - troede der var noget galt, at jeg pludselig ikke kunne svare jer, indtil lige nu- når jeg får scrollet forbi alle reklamerne smiley

    Jeg har fundet en dejlig skovkat pige, som jeg regner med flytter ind på fredag.


Kommentér på:
Han eller hunkat.

Annonce