Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indhegnet have
  • #1   17. jun 2021 Jette. Jeg synes virkelig den er kedelig. Pæn og poleret for mennekser, men hvad skal kattene fornøje sig med? Jeg forventede mig noget “stort” med hylder, træer, stolper mm. som kattene kunne bruge. Jeg bladrede i videoen men intet spændene blev vist.

Når nu hegnet er hvad ca 3 m. havde hun vist ikke behøvet, at lægge net over. Pga. de lodrette glatte “brædder”, vil de ikke komme nogen vegne alligevel.

Tortien ser faktisk kun op og klager sin nød. Den virker ikke synderligt tilfreds eller imponeret. smiley

• #2   17. jun 2021 Ja vi ser forskelligt på det, jeg syntes hegnet er pænere end net, og ok så har mine katte også en kedelig have, der er ikke hylder og klatretræer, det er der ikke plads til på 30m2.
    De er velkomne på borde og stole, ja liggestolene bliver mest brugt af kattene, jeg har lige beskåret et træ, meget kraftigt, så det er ikke sjovt længere, og kan ikke bruges som udgang.
    Det hegn er Max 2 m højt, tror 180 er reglen i Sverige også? Mine ville ikke klatre op på det hegn, men nogle katte kan tage springet helt op, om hendes kan ? Jeg ved min datters kunne.
    I mine øjne er det lavet fint, og det har været en nød at knække, at få lov til, at indhegne området for boligforeningen, og når der ikke er hæk, så kan trådhegn hurtigt komme til at ligne en hønsegård smiley det er faktisk det min forhave bliver kaldt, men heldigvis er det helt legalt her.

Kommentér på:
Indhegnet have

Annonce