902 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Erfaring med Kølemåtter ? Erfaring med Kølemåtter ?

Er der nogle her som bruger kølemåtter til kattene. Jeg kunne se min sorte mis døjede i går og der er meget sol i hendes have . Der er lidt hæk og et stort sommerfugletræ men ellers mest græs. En jeg kender har sat er solsejl op og det tror jeg jeg sætter skråt op over hendes hundehus , hvor hun foreløbig har en parasol stående men i hedebølge og med meget blæst samtidig er det ikke nemt at lave afkøling på syd siden, hvor der er sol hele dagen. Så nu har jeg foreløbig bestilt en Premium kølemåtte Pote i lille størrelse til vores havebænk. Der står jo man skal holde øje med dem . Mon ikke man kan lægge et lille tyndt tæppe over den .
jeg overvejer at bestille den her Kølemåtte soft. Så vi har to.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Kølemåtter ?
  • #1   18. jun 2021 Jeg har aldrig haft en kølemåtte, men har heller ikke en sort kat.
    Jeg har parasol oppe i min lille have, den er både til mig og kattene smiley men når mine drenge har det varmt, lægger de sig på badeværelset, som er koldeste sted i huset, og har altid udluftning og blæsere igang, nu og da gør jeg et håndklæde vådt, så ligger de på det, og jeg stiller ekstra vand i haven og på badeværelset.

Jeg tror de virker de måtter, og jeg ved at jeg ville finde noget som køler, hvis de skulle transporteres.
    Jeg tror det du har gjort og vil gøre er fint, men hvis hun vil bruge et vådt håndklæde eller et par kølelegmer pakket i håndklæde, så vil hun nok også bruge en kølemåtte, hvis du kan se det vil fungere, men jeg ville bruge den gratis løsning først, for måske vil hun ikke bruge noget køligt, katten er jo oprindeligt et ørkendyr, og derfor er de også vandt til varme, og at væsken kommer fra maden og ikke vandhullet smiley

• #2   18. jun 2021 Hun er lidt kunstig inde, hvor blæsere mm kører vil hun ikke være før om aftenen . Hun har ikke rigtig vænnet sig til de blæsere endnu de er jo først kommet frem nu. Hun finder nok ud af de ikke gør noget håber jeg. Men nu har jeg bestilt en måtte foreløbig for hun vil gerne ligge især på min ene havebænk sammen med mig. Der kan den måske bruges. God ide med håndklædet det havde jeg ikke lige tænkt på i år så det prøver vi i dag.

• #3   18. jun 2021 Jeg har en kølemåtte og ingen af mine vil bruge den smiley

• #4   18. jun 2021 jeg har ikke prøvet kølemåtterne.
    har overvejet det råd med håndklædet

har da også selv 1 styks sort Herman, og han har det hårdt.
    men jeg giver dem koldt vand med is, de har fri adgang til det meste i huset, hvor der er kolde gulve
    tilbyder ekstra vådfoder
    og så ellers forsøger jeg at undgå at strese dem

• #5   19. jun 2021 Jeg har ikke en kølemåtte, men Lucas kan godt ligne en døende her i varmen og så nyder han virkelig at få en opvredet kølig klud på sig smiley

• #6   19. jun 2021 Jeg bruger kølemåtte, når jeg har katten med i bilen til dyrlægen her om sommeren.

• #8   19. jun 2021 Jeg har ingen kølemåtter, men de nyder vores gulvvemtilator. De kan finde på at ligge i solstrålerne, så jeg er ikke videre bekymret.

• #9   20. jun 2021 Mange tak for advarslen. Stakkels hund.. Håndklæder og afkøling pakket ind i håndklæder blev afvist i går også på havebænken, hvor vi sidder om aftenen. Det var så mig selv der havde glæde af den kolde side. Hun valgte faktisk selv den anden side af bænken eller gik under den. Det er nok det solsegl jeg har planer om at sætte op der bliver mest populært. Ellers må jeg plante et nyt træ eller en busk . Hellere noget der er sikkert frem for farlige ting.

• #10   21. jun 2021 Jeg købte en kølemåtte til mine katte sidste år, de brugte den meget lidt, den ligge fast på gulvet, men de bruger den ikke rigtigt, en sjælden gang sidder eller ligger de på den i kort tid, men jeg tror det er et uheld når de får lagt sig smiley

• #11   26. jun 2021 Jeg har fået min nu fra zooplus og afprøvede den i min egen sofa under et tæppe selv om vi ikke har hedebølge. Jeg synes den blev meget kold ,så jeg tænker også at katten ikke vil ligge på noget der er så koldt. Men den var ok til mine egne gamle hævede ben for en stund efter havearbejdet indtil den hurtigt blev for kold. Så foreløbig har jeg selv snuppet den.

Kommentér på:
Erfaring med Kølemåtter ?

Annonce