Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte næse. - våd/tør, hvad er normalt?
  • #1   1. sep 2008 Min kat kan også have nogle sorte skorper/bussemænder nogle gange, men dem fjerner jeg bare med neglen hurtigt og smertefrit.. men ellers er hendes næse altid idt kold/fugtig..

• #2   1. sep 2008 Speedy har også tit "bussemænd", dem fjerner jeg lige Rikke B. Ikke noget der gør ondt eller genere....

• #3   1. sep 2008 Okay tak. Yasmins næse er helt tør. Hvad gør jeg ved det?
    Eller hvad betyder der?

• #4   1. sep 2008 Jeg ved ikke om den ligefrem SKAL være fugtig, mine katte har da tit tørre næser (især når de sover) uden at de fejler noget. Jeg tror lidt det er som med hunde (mine hunde har nemlig også tit tørre næser) at når der er dufte der pirre kattens/hundens næsebor så kommer der lidt næseflåd som forstærker duftene og derved bliver snuden våd.

De små skorper er sikkert lidt madrester og støv og skidt. 2 af mine 5 katte får dem tit de andre 3 sjældent.

• #5   1. sep 2008 Okay, skoberne plejer jeg også at fjerne hurtigt med en negl. Hun virker ikke sløj eller noget, jeg kom bare i tanke om jeg sys hun plejede at have våd næse, og nu var den tør. Vil holde øje med hende, om hun bliver sløj eller noget andet. Tak skal i ha!

Kommentér på:
katte næse. - våd/tør, hvad er normalt?

Annonce