4.494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

en kat der "ryster" med halen? en kat der "ryster" med halen?

Hej

Jeg har to hunkatte, hvor af den ene er en mainecoon og den anden er der vist lidt perser i, men ikke ret meget.
Jeg har nu bemærket at hende der er lidt perser i er begyndt at "ryste" med halen ligesom når en hankat strinter... Hvordan kan det lige være, den anden gør det slet ikke? Og ja det er en hunkat har bare aldrig set det før..
Håber i kan hjælpe:-)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en kat der "ryster" med halen?
  • #1   6. sep 2008 ja det er det jeg mener Natascha, tak for svaret håber da det er det:-)

Til Missemor, hun er ikke i løbetid for hun er på piller og hun gør det rigtig tit så, så skulle hun være i løbetid hele tiden hehe...

• #2   6. sep 2008 hehe, håber da det er derfor vidste bare ikke at de gør sådan pga. det:-)
    og nej hun er bestem ikke i løbe tid hele tiden for det er der ingen tvivl om at hun er, når det er...
    Har faktisk lige et andet spørgsmål også...
    Må mangodt blive ved med at give dem p -piller uden at holde en pause, for dyrlægen mente ikke at de havde brug for en pause, men det har jeg bare hørt et andet sted at de har... Hvad mener du:-)

• #3   6. sep 2008 Man kalder sitren med halen for tørmarkering - det er den samme bevægelse den gør, når den strinter - men så kommer der tis med.

• #4   6. sep 2008 Og hunkatte kan osse strinte :o)

• #5   6. sep 2008 ja men det gør hun ikke, for der kommer ingenting, hun sitre bare med den, det er det jeg synes der er underligt:-)

• #6   6. sep 2008 okay tak missemor:-) vi skal også have killinger med Fia, skal bare lige have fundet en hankat til hende:-)

• #7   6. sep 2008 Det er tørmakering og fordi hun er glad.

P-piller kan give kræft - men holder du pause får du killinger.
    Steriliser istedet din missepige - altså hvis du ikke skal have killinger på hende.

• #8   6. sep 2008 Som <b>Missemor</b> siger, så er jeg også modstander af p-piller over en længere periode, da jeg kender <b>to</b> katte der med stor sandsynlighed er døde af brystkræft, forårsaget af p-piller.
    En nemmere, og billigere løsning i længden, er sterilisation!

Poteknus herfra.

<b>P. S.:</b> Apropos halesitren, så gør´ min <b>Wichapi</b> det også, når han får sine nusseture - tegn på ren nydelse og glæde.....

• #9   6. sep 2008 okay tak skal i have, vil lige overveje det med p-piller igen:-)

• #10   7. sep 2008 ja ja det er jeg helt med på, mine to der hjemme har bare fået det lang tid nu...Så skal lige have fundet ud det... Nogen af jer der kender en flot hankat man kan låne?

Kommentér på:
en kat der "ryster" med halen?

Annonce