{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Kat der snakker konstant {{forumTopicSubject}}

Hejsa. ja vi er ret meget ude af den. vores kat har de sidste 5 måneder miavet dagen lang hun gør det også når vi putter i sengen.. hun ligger bare og miaver og kigger på os. hun gider ikke lege når hun er i det mode.. hun er 11 måneder... vi må kun have en kat her. har været til dyrelæge med hende MAAANGE gange efterhånden og de siger hun ikke fejler noget. vi fik endda taget en blodprøve til 1800 kr for at sikre at hun ikke havde nogle hormoner i kroppen da hun er steriliseret men det har hun ikke hun er 100 % steril. hun er den største kylling kat.. mindste lyd eller dør klokken så render hun under sengen og gemmer sig. fremmet er no go. vi har masser af aktivitets ting til hende både leg og stimulering. vi har et kattehjul hun elsker og løbe i. vi bor godt nok på 70 kwh på kontrakt men tror selv den er 50-60 stykker... 2 værelses men hun har 2 kradsetræer 2 gulv til løft og en kradsetønde. hele lejeligheden er proppet med katte ting og hun gider kun lege ganske lidt udover når hun får sine crazy time... hun er god til og hygge og god til at negle og spinne... meeen hun er overdrevet god til at miave og nej det er ikke jeg har ondt miav... vi prøver alt og prøver også at aflede med leg men intet hjælper det ej heller og ignorere det.. frygter hun mangler en ven men vi må kun have 1 og er ikke sikker på hun vil kunne med en anden kat for hun skulle være ene da vi hentet hende... vi er seriøst så bange for at skal af med hende vi elsker hende men vi også ved at få nok. lige nu sidder hun bag mig og kigger på mig og miaver men så snart jeg rejser mig skynder hun sig væk med halen lige i vejret og siger ru ru ru .... 2 sek efter miav miav miav igen.... vi prøvet med snor men hun ville ikke engang med ud af fordøren bare luften når vi lufter ud er mærkelig for hende haha men støvsuger osv de ikke farlige nej nej dem leger vi da gladeligt med smiley hun elsker og lege med sit foder hver tørkost skal spilles fodbold med udover hele lejeligheden har hun gjort fra vi fik hende.... andre som oplevere dette. vi har feliway til at hænge 24/7 året rundt
'


Kommentarer på:  Kat der snakker konstant
  • #1   26. apr 2022 jeg tror ikke at der er noget galt med hende - overhovedet
    tænker bare at hun er en af de katte som bare snakker. Sådan for hyggens skyld
    har selv flere som også snakker - nogen mere end andre
    jeg svarer dem bare igen. er godt klar over at de ikke fatter noget som helst men af en eller anden grund så er det som om at vi så har en "samtale". Og katten somregle har noget glæde af det
    min nabo har to katte. Har lige passet dem i 3 mdr pga at hun blev syg og måtte på plejehjem. Den ene begyndte at snakke meget, og gør det stadig. Så vi får lige en lille snak når jeg kommer over til dem. Det ser ud som om at han får glæde af det

    ja i starten følger man sig som lidt en ... men jeg gør det helt naturligt nu.
    Det skal siges at jeg tidligere har haf siamsere og siameserblandinger så er vant til mere snakkedekatte

    det er ikke fordi de keder sig, de har bare et behov for at blive hørt



  • #2   26. apr 2022 ja nogle gange svare hun mig også igen haha men problemet er hun snakker ikke kun lidt nej nej hun snakker rigtig mange timer om dagen. jeg er rigtig meget hjemme ved hende så det er nok også derfor det er ved at blive skørt og gå i for hun snakker så meget man ikke kan have telefonsamtaler og ligne...

  • #3   26. apr 2022 ja nogle af dem har nogle pænt høje stemmer
    min siamser var rigtig slem til at gå at snakke med sig selv i mindre rum - højere lyd
    mon der er lidt siameser i hende?


  • #4   27. apr 2022 Bare snak tilbage til hende. Så er jeg sikker på, at hun bliver lidt bedre. Har hun mad stående fremme hele tiden? Hvis ikke så er hub måske sulten. Så snakker vires også ekstra meget smiley

  • #5   27. apr 2022 mad fremme hele tiden og hun er en huskat

    profilbillede
  • #6   27. apr 2022 vis jeg skal svare på hvert miav så blir jeg kuk kuk for hun bliver ved og ved og ved.. hun er bare skør smiley men elsker hende alligevel for hun er rigtig god til at spinne og kæle også.. og begyndt og negle helt vildt avav fik en pote i hoved forleden nat med klo i øjet det var fordi hun ville kæle men kan stadigvæk mærke det i øjet der gjorde jeg hende forskrækket fordi jeg lagde og sov og gjorde pænt ondt. men virket som om hun vidste det gjorde ondt på mig fordi hun begyndt og gnide sig op af mit ansigt hvilket hun aldrig gør

  • #7   27. apr 2022 Hun lyder til at være en rigtig dejlig tøs
    så pas godt på hende smiley smiley for hun lyder til at være en som passer godt på jer


  • #8   28. apr 2022 Vi elsker også hende udover hendes Miav som også er om natten selv om hun ligger og putter ovenpå mig haha skøre mis

  • #9   13. maj 2022 Det lyder belastende med en kat, der mjaver så meget smiley Der må vel være en grund til det mjaveri. Jeg ved ikke hvad grunden er, men det lyder til, at du selv har en fornemmelse af, at hun kan savne katte-selskab, og hvis det er sådan, det er, bliver det jo svært at løse problemet, eftersom I kun må have én kat i lejligheden.

    "frygter hun mangler en ven men vi må kun have 1 og er ikke sikker på hun vil kunne med en anden kat for hun skulle være ene da vi hentet hende... "

    En tre-mdrs. killing skulle da gerne kunne omgås artfæller, så hvorfor skulle hun være ene, da I hentede hende?

    Havde hun udeadgang hos plejefamilien?

    Du skrev, at mjaveriet har varet 5 måneder. Skete der noget for 5 måneder siden?


Kommentér på:
Kat der snakker konstant

Annonce