{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

kattemor snakker {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.. min kat har 3 killinger på ca 8-9 uger nu ..

i de sidste mange mange uger har den "snakket/råbt" efter killingerne.. den gåår ind i et andet rum og skråler.. og killingerne sover nogle af gangene, så den bliver bare ved og ved.. fik afvide det kunne være løbetid, men kan den umuligt være..

Nogen gange må vi bære katten hen til de forskellige steder hvor killingerne er, før den holder op ..

nogen der ved hvorfor?? det er sååååå træls..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattemor snakker
  • #2   25. jul 2008 både fordi måden den snakker på, er ikk såen som dens løbetid snak plejer at være.. og fordi den har gjort det i så mange uger

  • #3   25. jul 2008 Kattemødre kan godt finde på at blive frustrerede, hvis de ikke lige kan finde deres killinger - de kalder og kalder, men det er ikke altid killingerne reagerer.

  • #4   25. jul 2008 Jeg har også en hunkat som har det med at RÅBE efter sine killinger. Det er gerne når killingerne er fra 8 uger, og de fiser rundt. Hun kommer også slæbende med dem, under højlydte protester fra killingerne, og så snart hun slipper, så stryger de afsted igen.
    Når det bliver for meget med det råberi, så siger jeg SMILLA!! Så får jeg lige et par søde og stille miav miav miav. Lidt efter RÅBER hun så igen.......
    Hun er sådan en mormis der bare knuselsker sine babyer og som aldrig ønsker de flytter hjemmefra *S*


  • #5   25. jul 2008 ja men min lejlighed er kun 40m2 så skulle ikk være svært at vide hvor de var.. hun har gjort det i mindst 4 uger.. så ihvertfald siden de var 4 uger gamle

  • #6   25. jul 2008 Hun er bare meget omsorgsfuld *S*

    Sødt i starten, men øv det kan være irriterende i længden smiley


Kommentér på:
kattemor snakker

Annonce