2.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min kat snakker hele tiden Min kat snakker hele tiden

Hej alle sammen..
Jeg hentede min Hellige Birma i går, og hun faldt hurtigt til og lagde sig i sofaen og hyggede.. Men der gik ikk længe før hun begyndte at miave hvis vi ikk snakkede med hende..
Hvad kan det skyldes og hvad kan vi gøre??

Mvh Mia med Bailey

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat snakker hele tiden
  • #1   30. jun 2009 Det kan være fordi hun savner det sted hun har været, og derfor går og miaver efter dem.

Hun skal bare have lov til at falde til, så skal hun nok holde op med det smiley

• claus a
    claus a Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   30. jun 2009 Min ven har også en hellig birma og den snakker også hele tiden.. hver gang der er nogen der snakker til hinanden i huset så begynder katten os at snakke :).. men ja.. enten kan din kat godt li at snakke ellers som rikke siger, så skal hun lige falde til smiley

• #3   30. jun 2009 okei det lyder godt.. var nervøs for at hun havde ondt eller noget..

Mange tak smiley

• claus a
    claus a Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #4   30. jun 2009 det kan også godt være hun ha rondt.. men det tror jeg næppe ;).. du kan også sagtens høre på hendes miav hvis hun havde ondt smiley

• #5   30. jun 2009 har lige været til dyrelæge med hende, bare for at få en tjek på hende nu hvor jeg lige har fået hende. og han sagde der ikk var noget med hende.. ikk andet at hun er lille af en birma at være.. han kaldte hende stump smiley

• #7   30. jun 2009 Mange tak for svarende, det er allerede gået lidt i sig selv igen, hun snakker ikk så meget mere..

Og vi er rigtig glade for hende smiley smiley

Kommentér på:
Min kat snakker hele tiden

Annonce