468 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Sår på hagen Sår på hagen

Min ene kat blev for ca en halv time ramt af en bil. Den har fået hudafskrabning på hagen , men ser ellers ikke ud til at fejle noget, syntes bare jeg har læst et sted at det kan være ret farligt når det er noget med hagen, nogen der ved noget om det??? Er dybt rystet og svinet kørte bare videre

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sår på hagen
  • #1   6. sep 2008 Læg mærke til, om hun spiser normalt - altså kan tygge, for der KAN evt. være en brud på kæben.

Du skal i det hele taget obs'e hende nøje (vejrtrækning og motorik) for har hun fået indvendige kvæstelser, ses det ikke umiddelbart.

Mange kører bare videre - De skulle skamme sig, men det gør de ikke engang.

• #2   6. sep 2008 Pyha, jeg forstår godt, du er rystet. Heldigvis lyder det umiddelbart til at katten er sluppet billigt fra det.
    Hvis der bliver det mindste, så lad dyrlægen undersøge hende. Jeg håber, hun er sluppet med hudafskrabningen - rens forsigtigt med klorhexidin.

God bedring!

Kommentér på:
Sår på hagen

Annonce