{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat nr. 3
  • #1   7. sep 2008 okay tak skal du have:-) Det er fordi vi har kun 110 kvm, og det mener han der er synd for kattene, når de ikke kommer så tit ud...Men ja man skal nok have 2 toiletter...

  • #2   7. sep 2008 mindst 2,jeg syntes 3 toiletter til 3 katte er perfekt

  • #3   7. sep 2008 For os har der ikke været stor forskel på kat nr.2 til kat nr.5.... Selvfølgelig mere kattegrus, og mere mad.... og mere rengøring og pelspleje.... Men så meget har det heller ikke gjort.... Så længe man har lysten tror jeg ikke det giver den store forskel...

  • #4   7. sep 2008 har hankatte og hunkatte problemer med at dele toilet? Strinter en hankat meget eller er det forskellig fra race til race, nogle har nemlig mange problemer med det og andre har ikke? og ja ja selvfølgelig spiser de mere osv. men de vil nu stadig få det gode mainecoon foder:-)

  • #5   7. sep 2008 jeg har nu kun 93 kvm og 3 kattebakker til mine 4 piger... det går fint, men de er også glade for at være ude..

  • #6   7. sep 2008 Jeg passede en venindes kat i et halvt år engang... Var overrasket over hvor meget 3 katte fyldte i forhold til de bare 2 jeg er vant til...
    Ved ikke hvorfor.. Var vildt glad for katten som efter en måned var faldet godt til, men synes bare at der var katte alle vegne *G*
    Men boede også kun i en 2'er, måske derfor. Don't know..


  • #7   7. sep 2008 **Strinter en hankat meget eller er det forskellig fra race til race, nogle har nemlig mange problemer med det og andre har ikke? **

    Hvis katten bliver kastreret, inden den er kønsmoden, så bliver der næppe problemer med strint.

    Hvordan det vil spænde af med kat nummer tre, kommer også an på de katte I har i forvejen - alder osv.... Det er ikke altid sammenføringer lykkes. Og hvis det er fertile katte, du har i sinde at holde, så vil jeg nok give kæresten ret i, at det kan kræve en hel del. Og ja, så skal du regne med strint.


  • #8   7. sep 2008 ja ja ved godt at den ikke strinter så, men det er frodi jeg gerne vil have killinger i Fia i vi skal have en... Og ja det ved jeg men har en på 2,5 år og en på 1,5 år og de fungere fint sammen nu..

  • #10   7. sep 2008 Jamen det er jo ikke kun fordi jeg vil have killinger at jeg gerne vil have en hankat, synes de er ekstem dejlige og er kanon flotte...
    Fertil, hvad er det nu lige det betyder? Og det med at finde en hankat og få hende parret med er virkelig ikke nemt... Der er ikke ret mange der "lejer" dem ud...


  • #12   7. sep 2008 ja det mente jeg nok, kom bare lige i tvivl:-)

  • #13   7. sep 2008 Vi havde før 3 katte på 62 kvm og de havde det fint, nu har vi så udviget så nu har de 126 kvm og løbe på. (Jeg vil sige det var bedre før da de laver mere ballade nu og løber rundt som jeg ved ikke hvad, men det er jo kun godt de har plads at boldre sig på)

    Jeg har så 2 kattebakker til dem, da jeg synes 1 ville være for lidt og de klager ikke over de kun har de 2.


  • #14   8. sep 2008 **men det er frodi jeg gerne vil have killinger **

    Så må jeg igen give din kæreste (endnu mere) ret i, at det kræver en hel masse smiley Selvfølgelig er der stor forskel på at have to hunkatte og på at have to hunkatte + en fertil hankat + et kuld killinger oveni!

    (Og så er det jo ikke bare kat nr. 3 vi snakker om, men måske kat nummer 4, 5, 6, 7 ..... )



  • #15   8. sep 2008 ja ja det ved jeg godt men det er jo kun en periode at man har dem... Er det ikke meget normalt at de ikke får så mange i det første kuld?

  • #16   8. sep 2008 Tjoeh, det er det vist nok. Men mht til den periode man har killingerne, så er det jo ikke til at vide, hvor lang den periode bliver ... og nogen sikkerhed for at der viser sig gode hjem til killingerne er der jo heller ikke ...
    som du nok har regnet ud, kan jeg let følge din kærestes betænkeligheder med at få fertil hankat i huset smiley


  • #17   8. sep 2008 hehe ja det kan jeg godt mærke:-)

    Tak for alle svarene, så må vi se hvem der får sin vilje:-)


Kommentér på:
kat nr. 3

Annonce