438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Argh, urenlige katte Argh, urenlige katte

ja, nu er romeo og julie begyndt at tisse ved min mands sko, kun de sidste 2 dage og KUN om natten. stort kommer aldrig ved siden af. de får vasket deres toilet hver dag og helt nyt grus. nogle ideer der får dem til at stoppe. det ret træls at holde øje med dem hele natten når man er alene med en 5 mdr gammel baby hele dagen...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh, urenlige katte
  • #1   8. sep 2008 Har du prøvet med baldrian dråber i bakken? det skulle tiltrække dem. det kan købes i dyrehandlen. og vask skoene med rodalon. det tager lugten så de ikke gør det igen (:

• #2   8. sep 2008 Nogle katte foretrækker en bakke til tis og en til afføring - så måske to bakke var en ide?

• #4   8. sep 2008 Ja, væk med skoene og frem med en ekstra bakke smiley

Men er du sikker på, det er begge katte? ... Ved pludseligt opstået urenlighed, synes jeg man bør være obs på urinvejslidelse. Så hvis de andre råd ikke virker, så lad dyrlægen tjekke urinen.

• #5   9. sep 2008 ja det var begge katte. stilte skoene på altanen i nat. nul tisseri. smiler. så min mand fik vist bare et praj om at de sko skulle vaskes. alle hans andre sko står stadig fremme. uden problemer...

• #6   9. sep 2008 Hvis I bliver træt af at stille sko ud på altanen, så køb et skoskab smiley

Kommentér på:
Argh, urenlige katte

Annonce