{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Stolt af Nova {{forumTopicSubject}}

Jeg er SÅ stolt af Nova!

I er sikkert ved at være træt af mig allerede nu smiley Men er bare SÅ mega stolt af Nova. Det har været for varmt at være med hende uden for i selen, vi vil smelte væk. Men med den nye sele og at have fået den spændt ind til den sidder som den skal på hende, så acceptere hun nu når snoren bliver stram, så går hun bare den anden vej.

Hun kan være uden for uden opsyn nu, heldigvis kan vi da se ud til hende via et vindue, så jeg tjekker op på hende, og det er da også nødvendig når hun bliver viklet ind i bordet vi har til at stå derude. Men ellers går hun bare roligt rundt derude selv, og har idag vist os når hun vil ind, efter som vi har haft lukket døren for at holde på temperaturen inden for. Når hun vil ind, ligger hun sig på måtten vi har foran døren, og venter på vi kommer og lukker hende ind smiley

Vi havde lige et uheld hvor hun enten forsøgte at jage en fugl, eller skræmme en af de løse katte væk, hvor hun var ved at kravle ud af selen, men der skal virkelig meget til før hun kan komme ud af den, så det er egentlig ikke et problem, når vi stadig tjekker op på hende smiley

Som sagt jeg er SÅ mega stolt af hende, og blev altså lige nødt til at dele med nogen der måske også kan værdsætte min glæde smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt af Nova
Kommentér på:
Stolt af Nova

Annonce