Bliver så harm... (af med kattene) {{forumTopicSubject}}
En veninde jeg havde (vi blev uvenner over alle kattene) havde rigtig mange katte.. da hun ikke kunne overskue det solgte hun 10 af dem...
nu har hun 8 tilbage og hun sad lige idag og fortalte at nu skal hun flytte og hun har ikke råd til, eller mulighed for at tage dem med... kattene er fyldt af chlamydia, bliver ikke behandlet eller noget...
kommunen hjælper hende med noget nyt at bo i, men som hun sagde til "kommunedamen" så er det jo ikke nemt at finde hjem til de her syge katte, og hun havde ikke råd til at få dem aflivet..
RÅDET - Find en der kan skyde dem...!
Jeg blev så harm, men ville jo ikke "indrømme" jeg havde lyttet lidt med...
Burde man ikke tænke lidt inden man køber 20 katte? som man har kun for at avle langhårs killinger og tjene lidt hurtige penge?
de kan jo blive syge, have brug for dyrlæge i weekenden eller noget... UFF...!!!
stakkels missere..
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
Man kan aldrig vide hvornår eller om ens kat bliver syg, det fandt jeg ud af med min tidligere kat.
så bine har nu sin egen konto i banken hvor der bliver sat lidt af til, så jeg altid har penge til hvis der skal ske noget.
okt 2006
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 33
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
Jamen Lis, vi er da en helt almindelig familie, og vi har snart 22.
Og her er der såmænd sagtens råd til at behandle hvis vi får noget ind. ( vi forsøger dog stadig at undgå det, så godt vi nu kan, og har indtil nu været ret heldige).
At kommunen siger få dem skudt, kan ikke hidse mig op, for hvad i alverden skal de lige gøre?
Og hvis kattene er så syge, er det da bedre de bliver skudt end at de lider unødigt fordi de ikke bliver behandlet og/eller passet.
Hilsen Dorte og de snart 22 nussemisser.
okt 2006
Det jeg ikke forstår er hvordan man kan sidde og se på ens katte eller bare dyr generelt, "forfalder" på den måde uden man gør noget.
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
men skidt pyt, det afholder mig nu ikke fra at hjælpe næste gang der dukker en kat op som trænger til et godt hjem
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
hvem er det der eftersøger katte? personen jeg henviser til ??? forhåbentlig ikke, så ville det jo være udhængning hvis hun genkendes, og det var ikke meningen..
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Bliver så harm... (af med kattene)