{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Bliver så harm... (af med kattene) {{forumTopicSubject}}

En veninde jeg havde (vi blev uvenner over alle kattene) havde rigtig mange katte.. da hun ikke kunne overskue det solgte hun 10 af dem...
nu har hun 8 tilbage og hun sad lige idag og fortalte at nu skal hun flytte og hun har ikke råd til, eller mulighed for at tage dem med... kattene er fyldt af chlamydia, bliver ikke behandlet eller noget...
kommunen hjælper hende med noget nyt at bo i, men som hun sagde til "kommunedamen" så er det jo ikke nemt at finde hjem til de her syge katte, og hun havde ikke råd til at få dem aflivet..

RÅDET - Find en der kan skyde dem...!

Jeg blev så harm, men ville jo ikke "indrømme" jeg havde lyttet lidt med... smiley

Burde man ikke tænke lidt inden man køber 20 katte? som man har kun for at avle langhårs killinger og tjene lidt hurtige penge?
de kan jo blive syge, have brug for dyrlæge i weekenden eller noget... UFF...!!!
stakkels missere..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver så harm... (af med kattene)
  • #1   10. sep 2008 ej føj altså.
    Man kan aldrig vide hvornår eller om ens kat bliver syg, det fandt jeg ud af med min tidligere kat.
    så bine har nu sin egen konto i banken hvor der bliver sat lidt af til, så jeg altid har penge til hvis der skal ske noget.

• #2   10. sep 2008 hehe :o) ja det er jo en kanon ide, har lige rettet den idag så den hedder bines konto hehe, killingekøbere sætter også pengene ind på den, sådan så alt katterelateret foregår der, så hæver jeg lige de penge jeg har brugt på dyrlæge regninger osv, hvis der er noget i overskud bliver det stående enten til næste gang der kommer til killinger eller til hvis der skulle ske noget uforventet.

• #4   10. sep 2008 Fatter ikk hvordan mennesker kan leve med at ens katte har det sårn og at de anskaffer sig et kæledyr, når de ikk kan passe det også så mange... Det er jo bare egoisme at skaffe sig så mange katte total...

• #5   10. sep 2008 *Jeg fatter slet ikke dem der ikke kan holde måde - hvad skal en almindelig familie med 18 katte - det må være samlemani.*

Jamen Lis, vi er da en helt almindelig familie, og vi har snart 22.

Og her er der såmænd sagtens råd til at behandle hvis vi får noget ind. ( vi forsøger dog stadig at undgå det, så godt vi nu kan, og har indtil nu været ret heldige).

At kommunen siger få dem skudt, kan ikke hidse mig op, for hvad i alverden skal de lige gøre?

Og hvis kattene er så syge, er det da bedre de bliver skudt end at de lider unødigt fordi de ikke bliver behandlet og/eller passet.

Hilsen Dorte og de snart 22 nussemisser.

• #6   10. sep 2008 jeg har ikke noget imod at folk har mange katte, hvis bare de kan pleje dem ordenligt.
    Det jeg ikke forstår er hvordan man kan sidde og se på ens katte eller bare dyr generelt, "forfalder" på den måde uden man gør noget.

• #7   11. sep 2008 tja....jeg sidder også og føler mig "ramt" med mine 24...... (3 avlskatte + 21 kastrater, hvoraf de fleste er kasserede fra deres tidligere hjem)

men skidt pyt, det afholder mig nu ikke fra at hjælpe næste gang der dukker en kat op som trænger til et godt hjem

• #8   11. sep 2008 britt.. jeg ved ikke om jeg misforstår dit indlæg..
    hvem er det der eftersøger katte? personen jeg henviser til ??? forhåbentlig ikke, så ville det jo være udhængning hvis hun genkendes, og det var ikke meningen..

• #9   11. sep 2008 ja, det virker forkert ikke...

Kommentér på:
Bliver så harm... (af med kattene)

Annonce